Sorry!

Anledning till att jag inte skrivit på ett par dagar är för att vårt internet har inte funkat.
Varit ganska segt utan faktiskt, är ju då man inser hur mkt man saknar datorn...

Igår var jag hela dagen på stan. Skulle ju köpa julklappar, remember?
Köpte bara till Jonzi igår. Köpte 4 st men en funderar jag på att byta. Sen köpte jag faktiskt lite till mig själv.



Bh och trosor fick det bli. Blir tokig på bhar! Har testat hur många som helst och tänkte nästan ge upp igår.
Helt sjukt hur större dem blivit, kunde inte ens ha 75 D ! Aja...



Och lilla älsklingen fick en superskön mössa! Verkligen kallt ute nu ju!
Jag var faktiskt på stan själv! Fast inte hela dagen, men ett par timmar. Det var faktiskt ganska skönt.
Brukar ALDRIG gå på stan själv annars, men d gick faktiskt ganska bra.

Träffa Jouline en stund, bad henne komma ner på stan så käka vi lite och kolla lite affärer.
Ska ses snart igen, var supertrevligt! :D

När jag kom hem fick Leon mat, sen la vi oss i soffan båda två och kolla på vinter viken haha!
JOHN-JOHN! Bra gammal film dedär.



Blev visst en beställning på Nelly också. Och ikväll ska det beställas mer saker. Julklappar!
Min bror, Jonzi och Jonzis syster denhär gången. Sen tror jag att jag är klar med julklappar?

Ojoj, långt inlägg. Hörs senare hörrni!


Kommentarer
Postat av: Ewa - mamma till Noel

blir också jävla galen på bh:ar..

2010-12-03 @ 23:14:32
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0