vakna

Jag har varit vaken sen halv 7 imorse! Går aldrig upp så tidigt haha.
Men jag ska ha bilen idag så jag var tvungen att stjusa Älskling till jobbet.

Sedan dess har jag, ätit frukost, vikt tvätt, plockat ordning och suttit här.
Leon sover fortfarande, men lär vakna vilken sekund som helst.

Idag ska vi till bvc kl 11, efter det ska vi till Ida och Livia för lite julfika och sen ska vi åka och julhandla.
Tycker så synd om älskling som jobbar fast han inte mår bra :( VIll ha han hemma så jag kan ta hand om honom.

Sen får vi se hur det blir i jul, det ska ju tydligen bli världens oväder så det återstår att se om vi kommer iväg :(
Har firat jul med min familj i 20 år, blir ledsen av att  tänka på att vi kanske inte komme rkunna göra det iår :'(



Kattskrället ligger i Leons vagn och myser. Blir TOKIG på honom, han går runt och skriker och väcker Leon haha.
Så nu hör jag Leon vakna. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0