oh digg it baby!

Bebisen kommer bli musikalisk! H*n älskar när jag spelar hög musik.
Dansar säkert därinne, känns iaf så haha. Jag kom iaf hem för en halv timme sen från körlektionen.
Gick väl helt ok även att de är stora snöhögar som gör att man inte ser alla bilar...

Annars så har jag inte mkt för mig idag tyvärr. Jonzi jobbar till 6, kommer hem äter mat sen åker han till träningen och kommer hem ungefär halv 10. Mycket man får träffa honom då...
Jag får komma på vad jag ska ha för mat idag. Hmm. Hatar att komma på!
Har så otroligt dålig fantasi när de gäller mat. Men mat de blir de iaf alltid. Så jag kommer säkert på nått.

Nu börjar ju förlossningen att närma sig också! 2.5 månader kvar inte ens de (74 dagar kvar idag!) Och jag vill hinna ta körkortet innan också. Får se hur de går. Tankarna i huvudet om hur förlossningen kommer se ut kommer varje gång jags ska sova haha. När kommer de hända? på morgonen/dagen/kvällen? Vad gör jag/jonzi? Jobbar han när vattnet går? Hur lång tid kommer de ta? va är de för kön? Hur ont kommer de göra? Vilken smärtlindring kommer jag få? Ja gud finns en miljon frågor som jag inte kommer få svar på förens Dagen D. Orkar jag vänta så länge haha...

Finns också en del som ska göras innan bebben kommer! Fixa allt! Men vi får ju aldrig tillfälle till de.
Antingen så jobbar Jonzi helg eller så är de snöstorm. Bläää! De som ska fixas är :

* Spjälsäng = Typ fixat, men inte fått hem
* Skötbord
* Tillbehör till sängen. Madrass, lakan osv...
* Babysitter
* Babymonitor
* Mer kläder
* Smågrejer  t ex bllöjor, babyolja osv.

De är va jag kan komma på nu, är säkert 1000 saker som jag glömt/missat. Har ju fixat en del grejer såklart också.



Kolla på lite gamla bilder förut och hitta denhär på mig. Tagen 2008?
Kommer bebben bli en lika cool model som sin mamma tro?:D
Drömde ju faktiskt inatt att jag var med i Top Model och jag kom på 4e plats. Och ja jag var gravid haha.
Jag åkte ut för att jag inte utvecklades eller nått haha. Kommer ihåg att när jag blev utröstad så försökte jag smuggla ner en massa modelgrejer ( rekvisita). Jävla tattare haha.

Aja bäst att göra nått nödvändigt haha.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jessika

ja det jag menade :) för mej tog det 5 dagar, men då var det som sagt inte planerat så det kan vara därför :)

2010-02-02 @ 13:22:56
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: thess

jag har ju sagt att ni får låna av oss, vi har ju massor grejer. bilbarnstol, babyvakt har vi ju 2. sen har vi ju babygym o babysitter med :) det e bara att säga till :)

2010-02-02 @ 15:02:48
Postat av: Tony

Kommer du låta mej vara barnvakt åt pyret nåt sen då, Ellen? ;D Haha

2010-02-02 @ 15:05:23
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Tony

Haha jag förstår dej faktiskt ^^ det är ju extra varsamt när dom är som minst!

2010-02-02 @ 21:46:04
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0