Söndagsmys!

Idag har vi tom varit duktiga! Speciellt Jonzi som fick för sig att storstäda på toan ( vilket verkligen behövdes)
Tog kanske 2 timmar för honom? Så ja han gjorde de noga! Skönt så jag slapp iaf. Usch hatar o städa toan.
Äntligen satt upp hyllan i sovrummet med mina "produkter" också!



Åh så dålig upplösning de är på bilderna i bloggen. Skitsamma...

Sen har vi faktiskt städat lite i lägenheten också. Så nu är de rent och fräsht!
När vi va klara med städningen åkte vi till Willys och mötte upp Jocke. Köpte lite saker till pizzan som vi senare "baka".


På min pizza hade jag, ost, qournfärs, pesto och kebabsås :D Mumma!
Pojkarna hade kebab. bläää!

Förresten så lägger jag upp bilderna på bebisrummet imorn.
Orka helt enkelt inte ta några bilder ikv.
HAHA en rätt rolig bild ska ni få iaf!



HAHAHA! Jonzi satt ihop barnstolen för o se hur hög den va osv.
Självklart måste Virus provsitta den (eftersom inte vi får plats) , För o få bilden lite roligare så satt Jonzi kattskålen på bordet hahaha. Va besviken han kommer bli sen när bebisen kommer. Han som tror att allt nytt vi köpt är till honom. Är faktiskt lite orolig för hans reaktion. Tänk om han blir "ledsen" och tror att vi inte tycker om han längre :(
Han är ju som mitt barn nu! Mycket uppmärksamhet får han, tyvärr så kommer vi ju inte kunna ge honom lika mkt när bebisen kommer.

Förresten så har jag  mått väldigt bra den här veckan för omväxlings skull!
Varit rätt pigg och har inte haft så fasligt ont heller. Så de tackar jag för! Ge mig gärna en vecka till :D

Näheeepp. Kanske borde va lite social med pöjkarn!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: skämtar du med mig? jag pallar inte mer snö alltså.

2010-03-01 @ 00:37:32
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: jag hoppas verkliiiigen inte att det kommer mycket snö! nice med sol. hör av dig om du har lust att ses någonting i veckan, vore trevligt :)

2010-03-01 @ 00:49:15
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

vilka ursnygga tapeter ! :) skulle själv vilja ha såna,ser så mysigt ut.



haha då kanske du har rätt om att det blir en pojke. :) spännande att se.

tjejens magkänsla brukar oftast stämma.

hade en rolig magkänsla med kevin, att det var just en kille men hade inbillat mig att det var en tjej och visst var det en liten grabb. denna gång visste jag säkert att det var en tjej då jag automatiskt började kolla på tjej kläder, tänka på tjej namn m.m så det är lite roligt vad kroppen kan känna av. :)



nemen FY vilken hemsk vän! , sånt där är riktigt riktigt lågt och fantasilöst. varför ta någon annans. :/ amazing att folk inte kan komma på egna saker, hade jag varit henne hade jag ju skämts att berätta vad barnet skulle heta :/



det känns helt underbart, att få uppleva den bebis upplevelsen igen och intressant att se hur hon kommer bli och se ut om man kan jämföra med grabben.

fast samtidigt väldigt nervöst att det ska komma en liten plutt skrutt in i familjen. :)



var eran planerad? kramis.

2010-03-01 @ 07:14:15
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0