BARNVAGN CHECK!

Japp de blev en barnvagn :D
Skönt då slipper man tänka på de.

Mamma betala niiice :D tack mommy!

Är väl inte HELT nöjd kanske, men så länge den håller och så så är de ingen fara.
Ska lägga in en bild på den imorn så ni får se ;)
Annars så kom vi hem ganska sent.

Ungefär strax innan 8 skulle jag tro...
När vi köpt barnvagnen så var de dags för käk. Pizza såklart haha.
Åkte till viktoria och åt. Jag var duktig och köpte en sallad med räkor. De va gott!
För en gång skulle tog jag inte pizza. Känner att jag behöver dra ner på onyttigheterna som sagt.
Mår ju inte direkt bra av de, så varför äta de egentligen? för o njuta i 10 minuter när man sen mår dåligt av de resten av dagen?

aja, skulle bara skriva de! Ha en bra dag/natt.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad blev det för vagn??

2010-01-12 @ 12:14:12
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0