Fick en award!


Första award!

Jag har fått en award från Philippa så jag ska göra mitt bästa och ge er 7 fakta om mig själv!




Här är reglerna som följer med awarden:

A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna
award.

Ojoj 7 intressanta fakta om mig själv, de kommer bli svårt !

1. Jag lider av tvångstankar som följer efter mig varenda dag.

2. Jag är helt förälskad i katter! Haha, märks att jag inte har så många intressanta fakta va?
Jag har växt upp med katter och har haft dem i hela mitt liv. Enligt min pojkvän så skulle jag kunna äga 100 st x)

3. Jag är otrooooligt rädd för döden, varje dag min pojkvän åker till jobbet tänker jag att de är sista gången jag får se honom. Jag får ibland panik när jag tänker på döden och undrar vad den egentligen innebär, vad som händer efter.

4. Hela livet så har jag hatat mitt namn, min näsa, min profil och mina tänder. Så om någon ska ta kort på mig får de ABSOLUT inte bli i profil. Efter att jag träffade Jonzi så började jag acceptera iaf min näsa och mitt namn. Så tack för de älskling!

5. När jag var 10 år vann jag en "målartävling" på tv4. Min mamma skickade i smyg in en teckning som jag målat och satt upp på kylskåpet. Jag blev jättearg tills jag fick veta att jag faktiskt vann!

6. Jag har deltagit i ganska många uppträdanden på ex skolan då jag har dansat, sjungit, spelat olika instrument och spelat teater. Senaste var i 2an på gymnasiet då jag sjöng offentligt i aulan. Också på 2 friendsfestivaler då jag sjungit båda gångerna. Konstigt nog att jag faktiskt gjort allt de för jag har väldigt dåligt självförtroende när de gäller att sjunga,dansa osv.

7. Jag älskar att träna även om jag knappt inte gjort de de senaste året. Har alltid gjort nånting som t ex spelat fotboll, spelat innebandy,ridigt, dansat, simmat, tränat på gym och tränat styrketräning. Jag har lovat mig själv att bli bättre på de när bebisen kommit till världen. Faktiskt mitt nyårslöfte!

ja detta var ju inte lätt precis, tog de som dök upp i huvudet haha.

Jag skickar vidare detta till:

Ema

Yohanna

Jennie

Tony

Ewa

Anna

Jouline




Kommentarer
Postat av: Philippa - mamma till Therese

haha, alla bilder jag tycker är ok på mig är just i profil... har alltid fått höra att jag har väldigt fin profil så det kör vi på :P

:)

2010-01-22 @ 22:44:12
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Tova

TACK så mycket! JA det var verkligen en chockartad upplevelse... men det är underbart att grabben äntligen är här nu :) förstår att du längtar. Men dagen är där snabbare än du tror ;)



Hur går det med tvångstankarna nu förresten?

Kramar!

2010-01-23 @ 19:59:26
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Bella

Tänkte tipsa om proviva (blåbärssoppa, nyponsoppa...), innehåller mycket järn! Läste det själv på förpackningen idag. Finns och köpa i alla butiker :)

2010-01-23 @ 22:02:47
URL: http://agb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0