Framkalla bilder?

Äntligen så har jag framkallat bilderna!
Ca 300 st blev de! Tog så jääkla lång tid! Men som sagt så är de äntligen klart och VÄRT de!
De bilderna jag framkalla var BARA festbilder :D Så jag ska köpa ett nytt album som bara är till för festbilder!
Bra va :D

Idag är jag på lite sådär surhumör om jag ska va ärlig!
Igår fick vi en lapp på barnvagnen att den inte fick stå i trappuppgången pga brandrisken...
Så idag ringde jag och frågade vart ska jag annars ha den? Ni får väl skaffa ett förråd om man inte kan ha den där.
Svaret jag fick tillbaka va ju inte direkt de jag ville ha, de sa bara att de KANSKE i framtiden skulle fixa förråd till barnvagnarna men att de inte var aktuellt just nu. Så vi får helt enkelt ha dem i lägenheten... kul...
Så ah lite irriterad blir man ju.

Annars så har jag inte gjort alltför mkt idag. Mått lite sådär konstigt och de beror nog på järnbristen.
Blir lite yr och känns nästan som om jag skulle svimma ett tag. Så jag fick helt enkelt ta en sån där jävla järntablett även fast jag inte tål dem. Undrar va som är bäst?
Jag har ju iaf ätit mkt grönsaker med järn i men de tar väl ett tag innan de hjälper...
Jonzi slutar inte förens vid 18 00 och vi har knappt ingen mat hemma, eller ah mat har vi men inte de småsakerna man behöver till maten så de får han allt köpa på vägen hem. Inte ens orkat äta frukost idag :S Bara inte kännt för de, inte varit hungrig heller för den delen. Men mat de MÅSTE jag äta annars blir jag bara sur och trött och de vill jag ju inte va.

På "shemat" skrev jag ju att jag skulle städa datarummet men de har jag inte gjort... Jag vek ihop ALL tvätt dock och plockade undan lite, men dammsugning blev de inte och inte heller rensning av garderoberna. När man inte ork har så blir de svårt att göra saker o ting. Nu ska jag iaf duscha så jag kanske piggnar till lite!

Här får ni en av bilderna jag nyss framkallade ;)


Shit! Va blond jag va! Haha. Mongona som sitter brevid är faktiskt pullan pauline och Jonzi :)
Ciao på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0