hey, so glad u could make it!

Oh yes hole är på hög volym. Så trycker ni på länken så kan ni lyssna samtidigt som ni läser mitt inlägg HAHA :D
Åh så bra courtney love är! haha, älskar hennes låtar.
Speciellt eftersom jag får bra minnen av dem också...

Jag tänkte faktiskt bara uppdatera lite snabbt innan vi åker.
Jopp idag åker vi och kollar på en barnvagn, ska hämta upp mamma på hennes jobb för de är hennes kompis som äger barnvagnen. Så de blir lite resande, först ca 4 mil till mammas jobb sen ca 3 mil till platsen som vi ska till ( vimmerby) sen hem igen :) Haha. Förhoppningsvis så får vi med oss den hem.
Och då menar jag att hoppas den är fin, annars letar vi vidare.

Nu börjar de hända saker! om vi nu får med oss barnvagnen hem så är de bara säng, skötbord och små tillbehör som fattas. Skööönt!

Måste ju också påpeka att jag är FRISK nu äntligen! Ingen huvudvärk eller halsont.
Näsan täpper dock till sig men de kan ju ha med graviditeten att göra också.
Så huvudvärken var nog pga förkylningen och inget annat. Ska ju ändå på kontroll snart så de är upp till bevis.

Veckans shema :
Måndag: Åka till v-by och kolla på en barnvagn, handla.
Tisdag: Va med Ottilia :D
Onsdag: Besök på mvc , städa ut kylskåpet en gång för alla!
Torsdag: Körlektion ( filmkväll nån dag med Minna och Ema)
Fredag: Fixa hemma annars inget bestämt.
Helgen: För en gång skull har jag inget på shemat inför helgen, alltså kan vi göra vad vi vill :D

Så är de nån som vill hitta på nått i helgen så hör av er!
Alltid kul o hitta på nått iaf.

Jahopp, inte så mkt annat att skriva för nu faktiskt. Vecka 27 redan otroligt.
Ska skriva om de nån dag i veckan, ta lite kort också. Börjar ju som sagt hända grejer nu.
Och jag önskar/hoppas på att de kan bli lite bättre väglag så jag och älskling kan ta oss till IKEA och köpa resten av sakerna. Måste ha ett nytt databord också, de vi har nu vinglar ju så inåt i helvete, kan bero på att när vi flytta så bröts de på mitten typ.

Åh en annan tråkig sak jag MÅSTE göra är att fixa papprena till FK. Blää. Fick papper från dem häromdan.
Måste fylla i de och skicka in. Dock fattar jag inte riktigt hur jag ska skriva men jag får väl be nån om hjälp.
Nu börjar jag redan bli hungrig så får ta mig en frukt innan vi åker!
Förresten så ska ju jag bli lite nyttigare nu, känner att jag bara äter onyttigt hela tiden. Så de får de bli en ändring på. Inte äta mindre bara nyttigare.

Aja, vi hörs ikv.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

USCH, hatar papprena från Försäkringskassan. Blir typ galen på alla konstiga frågor, dessutom skickade de tillbaka min ansökan flera gånger för att det var nåt jag "svarat fel" på.



Tack så mycket, ja jag hoppas lillen kommer snart :) visst är det mysigt att vara gravid, men nu vill jag hellre ha honom hos mig ;)

kramar!

2010-01-11 @ 20:23:03
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0