Number 6!

Godmorgon! Shit vilket fint väder de är idag! Sant!
Jag blev faktiskt ganska chockad när jag vakna, solen mitt i ögona. Dock så ska de ju tydligen bli snöstorm imorn.
Vafan! Kan inte snön bara smälta och ge mig vår ist?

Om 1.5 tim så har jag körlektion, fan va skojj eller va tycker ni?
Jag ser inte direkt fram emot de, usch! Körläraren suger ju hästballe...
Men måste ju gå på den iaf...

Som sagt så drog vi till Jonas och Annas hus igår, Jonzi hjälpte dem lite med att måla lister.
Dock så gjorde jag ingenting haha. Tyckte inte de va särsklit bra för mig att va så nära målarfärgen.
Så jag höll mig lite på avstånd. Så vi kom hem ungefär vid 9 igår och då var de bara tvn som gällde haha.

Kanske borde göra mig iordning innan jag ska dra? Så de inte blir som alla andra gånger då jag glömmer bort tiden och stressar ist. Nä nu slutar jag skriva, får väl fortsätta ikv om de är nått att uppdatera om!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0