Trött på den jävla snön...

Kan de inte bara sluta snöa? De som började bli varmare och snön smälta så kommer de bara mer...
Orkar inte med mer snö. Kunde ha kommit typ 10 cm till jul sen kunde de ha smält.
Jag vill kunna gå ut utan att 5 minuter senare se ut som en snögubbe.

aja får väl ta de som de kommer helt enkelt...

Haha igår när Jonzi var på träning så var jag sjukt sugen på godis. Hade tanken flera ggr att be honom köpa något till mig på vägen hem men duktig som jag var så gjorde jag inte de. Då blev jag för en gång skull stolt över mig själv också! Men så ringer en viss person och förstör allt haha.

Jonzi ringer 20.15 efter träningen och säger " Hej älskling! vill du ha godis?:D"
Jag " va? men njaa de är lugnt nu, jag tog en frukt och nu kollar jag på blåsningen"
Jonzi " men älskling snälla! jag är dösugen på godis! kan inte jag hämta upp dig så åker vi o köper de?"

Haha, tills slut så gav jag efter och sa okej. Jag sa också att jag inte ville gå in i affären utan bara sitta i bilen för jag va så ful haha, Jonzi kom med svaret att nää dåå de är du inte alls, och de är inget folk ute en söndag ändå!

Vi går iaf in i affären "hemmakväll" som vi trodde mer el mindre skulle vara tom.
SKOJAR NI?! De va massa folk! Och de värsta av allt så kände jag ALLA! Ååååh! haha va arg jag blev på Jonzi.
DU SA JU ATT DE INTE SKULLE VA NÅTT FOLK UTE EN SÖNDAG?????!!!!!!

Jag gömde mig så gott jag kunde och "folket" förstod nog att jag inte ville hälsa så de kom som tur inte fram.
Men åh va sur jag blev haha. Fan då!

Vi köpte iaf en cola sen en fet påse lösgodis som vi åt senare till filmen scream 2 haha som gick på 5an.
Så B! Och usch va illa jag mådde när jag ätit en massa godis. Bläää! Ville inte ens se påsen...
Nog om de! Tänkte skriva veckans shema.

Måndag: Diska, tvätta och plocka rent i lägenheten ( redan gjort) laga mat till älskling sen plugga körkortsteori.
Tisdag: Körlektion ( bläää ) Leka med Minni!
Onsdag: Städa i datarummet (plocka ut all skit från alla garderober ner till källaren) , fortsätta lite med pluggandet.
Laga mat tills Jonzi kommer hem.
Torsdag: Träffa Minni IGEN wiiihaaaa.
Fredag: Ska iaf fråga om Sara vill ses eftersom de inte blev av sist. Annars blir de nått annat.
Helgen: Kanske tar sig en tripp med bilen, vi får se :D

Nån dag så ska jag framkalla massa gamla bilder från hultsfredsfestivalen 07 och 08 samt alla fester.
Tar ju sån jävla tid att ladda upp skiten, så tar de nån dag när jag har tråkigt haha.
Sen helgen får vi se, inget direkt bestämt än, men de har ju precis varit helg så har hela veckan på oss att planera :)

Nää niii nu ska jag kolla in lite saker på internet!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Hehe, generös du va som gick med på att käka lite godis då ;)

2010-01-18 @ 13:33:36
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0