Ensam en lördagkväll.

Fy vad jag hatar att vara ensam hemma på kvällarna.
Jonzi är ute på företagsfest, vet inte när han kommer hem. Men jag orkar inte sitta uppe och vänta så jag ska snart lägga mig i sängen och sätta på en film.

Under tiden som jag ska FÖRSÖKA bli trött så gör jag en "egen" liten frågestund.
varsogoda.

Namn:
Ellinor Nilsson

Ålder: 20

Relatiosstatus: Förlovad med Alexander Jonsson sen 1.5 år tillbaka.

Bor ihop med: Alexander sedan 2 år, Virus ( katten) och vår son Leon 3 månader.

Boende: Lägenhet, 3a med markplan.

Barn: ett barn än så länge, Leon 3 månader.

Framtida planer: Börja jobba ( inom ett år ) ska börja redan i höst lite smått.
jag och alexander planerar att köpa hus, dock inte förens jag fått ett fast jobb. Om några år med andra ord.
Planer för fler barn, dock inte på ett bra tag. Leon ska va 3 år minst innan han får ett syskon ( om de går som planerat :) ) Det är väl de största planerna, sen har vi hur mkt planer som helst.

Fritid/hobby: De flesta har väl sett här på bloggen att jag gillar att hålla på med cernitlera, sy, måla, fota och tatueringar. Ganska brett ändå, Alexander har många "hobbyer" också. Men de behöver vi kanske inte gå in på.

Vad gör mig lycklig?: Det som gör mig till den lyckligaste i världen är min familj som jag håller otroligt kärt!
Tar vara på tiden så mycket jag kan, man vet aldrig vad som kan hända. Väljer familjen framför ALLT ANNAT!

Vad gör mig olycklig?: Att tänka på att vi alla nån gång ska dö (USCH), att se dem jag håller kärt olyckliga.

Hur har mitt liv förändrats sen min son Leon kom?: På alla sätt måste jag säga. Jag som person.
Att ha blivit mamma är det bästa som någonsin hänt mig, och jag LOVAR man vet inte hur det är att vara mamma förens man har barn. Inte ens när man är gravid vet man hur det är. Men det är en underbar känsla.
Mitt och Alexanders förhållande har också förändrats men bara bättre. Vi uppskattar varandra mer och visar det också. Var rädd att vi skulle bråka mer och att vi skulle glömma bort att ge varandra kärlek när Leon kom, men så har det absolut inte blivit och det är jag så glad över! Älskar min familj oerhört! <3<3<3

Mina 3 högsta önskningar:
1. Att jag och min familj får vara lyckliga och friska.
2. Att framtiden ska gå som planerat.
3. Vinna massooor med pengar haha!


haha vilken önskelista då xD Kommer inte på fler frågor. Hmm.
Iofs så kanske ni inte orkar läsa allt ändå, nu har jag iaf fördrivit tiden lite så nu ska jag hoppa i säng!
Hade!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha tack för du tycker som jag! Jag blev lite osäker ett tag på om det var jag som överdrev med mina åsikter eller inte men nej, det är nog inte det! Haha

Alltså attentionhoe tyvärr..



Alltså som jag skrev, om ett par år då hon vuxit på sig kommer hon förstå att det finns bättre saker att få uppmärksamhet för.

Hemskt att snorungarna ska växa upp så fort!

2010-08-01 @ 00:40:30
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Var det svårt att måla med den? Att få det jämnt eller?

Jo jag tror det är en del rea kvar, i alla fall bland killunderkläderna där jag hängde själv, haha. Och barnkläder finns en del av med men kunde knappt gå in dit för jag blir så fruktansvärt sugen då! Haha

2010-08-01 @ 12:07:16
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/
Postat av: LISA

Jag älskar namnet Elly :)

2010-08-01 @ 18:31:17
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: -Malin & Ella

Vilken härlig deing du har! =)

2010-08-01 @ 20:38:25
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

duktig pojke!! äter han fortfarnade på nätterna eller? har ni sängen brevid er?

2010-08-01 @ 21:55:39
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: yohanna

vet inte vad hon väger nu, men ska till bvc runt den 20 den här månaden så det återstår att se... men runt 5700 kanske... och längre än 62 är hon iaf nu=)

men vägde inte han mer när han föddes? imilia vägde 3150 sen gick hon ju ner till 2900 typ...

ammar du fortfarande?

2010-08-01 @ 22:50:15
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: yohanna

nej jag ammar inte slutade lite innan midsommar, vilket har funkat jätte bra faktiskt, då imilia bara fick ont i magen när jag ammade henne...

snart får du ju börja med smakportioner om du vill, det är riktigt roligt vill jag lova!

men imilia är nog liten av sig då både jag och basse alltid har varit det, ända sen födslen, men hon följer sin kurva iaf, va säger dom på bvc då?

2010-08-02 @ 03:04:05
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: yohanna

d e ju huvudsaken att han mår bra=)

jo smakpotioner är roligt som tusan!!!

imilia tycker fortfarande bara om sina små flaskor, som är köpte på ullared, nappen är mjukare än dom andra som finns att köpa... men hon tar dom men inte lika bra...

men mat och gröt går toppen!

jo på bvc sä säger dom hittills att hon utväxlas jätte bra, går upp lagom i vikt, men tjejr väger i regel mindre än killar, va säger dom på bvc om att du är rädd för att sluta amma då?

2010-08-02 @ 16:09:32
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0