Jävla visdomstaaand! :'(

Nu gör det ont i munnen på mig !!! Ena visdomstanden växer mer o mer nu, har växt i 3 år...
Får hoppas jag slipper dra bort dem.

Idag har det varit en regnig och mysig söndag. Dagen börja med sovmorgon!
Älskling tog med sig Leon till tvrummet så jag fick sova ut själv. Mycket välbehövligt.

Sen har vi bara haft det skönt och mysigt idag, ätit gott, duschat, tittat på film och myst.
Ibland älskar jag faktiskt söndagar, tror jag uppskattar det mer nu när jag har barn?

Målat naglarna har jag hunnit göra också faktiskt.




Testade nagellacket som jag köpte igår, märket va inte som jag hoppats. Ganska B faktiskt.
Ska köpa ordentliga märken hädanefter. Färgen i sig va också sådär, trodde inte den skulle vara så "skrikig".
Sen torka jag naglarna med den söta apan på bilden. Fick den av älskling förra året.

Leon sitter verkligen jättebra i sin stol, han älskar att sitta i den och titta runt.
Han utvecklas ju så snabbt!




Sötaste grabben i stan! Så fin i sina nya kläder så!
En liten rocker! <3

Nu ligger Leon i vagnen och drömmer mardrömmar :/ Han gråter i sömnen, tycker så synd om honom.
Undrar vad han drömmer?

Ska försöka lägga mig tidigt ikv för en gångs skull.
Hade!


Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

hehe vilken tjockis :)

men han vägde ganska mycket när han kom eller hur?

förstår inte hur du lyckas behålla långa naglar nu när du har barn.

kram

2010-07-26 @ 08:49:53
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

usch jag lider med dig :( haha va roligt, tycker att våra små är ganska lika varandra på vissa kort, som dom i det här inlägget tex :) hur gammal är han nu? kram

2010-07-26 @ 09:43:32
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: bella

Min håller också på och växer, har din kommit upp så att skinnet har börjat lossna? Isf är det viktigt att försöka borsta/göra rent där, annars kan man få åka till tandläkarn och spola. Det sa dom till mig förra gången jag var där, ush. Gillar inte visdomständer!

2010-07-26 @ 10:41:23
URL: http://bella.nu
Postat av: Emma & Theo

ja han blev 3 månader den 21 juli :) snart är det dags för smakisar :D

2010-07-26 @ 21:02:50
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0