Nya vanor?

NU har jag bestämt mig att det räcker med en massa onyttigt, bestämde mig igårkväll.
Fick motivation bara sådär, får se hur länge det håller.

Har tagit en promenad idag, sen ikv tänkte jag "träna" lite hemma.
Väntar tills älsk är hemma o kan ta Leon.

Har tom köpt fullkornspasta som jag åt idag med qournbitar och wokade grönsaker.
Och till frukost hädanefter ska det bli havregrynsgröt med banan i.

Gillar inte
direkt att skriva min vikt såhär öppet men det kanske är bra? haha.
Startvikt: 65.5 kilo.

Jag tänker inte börja banta eller nått sånt dumt, vill bara komma igång igen. Äta nyttigt och må bra.
Heja heja! Vill se ut som jag gjorde innan jag blev gravid... Så nära jag kan komma iaf.

Kommer kanske äta nått på helgerna, slutar man helt brukar de inte hålla länge.


här kommer ett bildregn på Leon.







Hade!


Kommentarer
Postat av: ida

Åh, han är verkligen jätte söt Ellen!!

2010-07-29 @ 01:16:53
Postat av: bella

Vet du vad, jag tränar (lagom mycket) för att jag ska kunna unna mig sånt jag tycker om!

Det är dumt att ta bort allt :) Då blir livet ganska tråkigt.



Lycka till! Starkt av dig att skriva upp vikten (som absolut inte är något att skämmas över, du har ju ändå fött barn) :)

2010-07-29 @ 12:01:39
URL: http://bella.nu
Postat av: Jennie

När du skrev det där fick jag nästan lust att göra samma sak haha.. Fick nog upp motivationen lite jag också nu :)

2010-07-29 @ 22:11:58
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur lång är du? Det spelar ju in ganska mkt ;) ta det försiktigt :)

2010-07-30 @ 16:00:20
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0