Bad day

Oj va dålig jag har varit på att blogga de senaste dagarna.
Har inte haft tid eller lust.

Igår gick jag till stadsparken för att träffa Minna. Vi köpte oss en baguett och hade lite picknick i gräset.
Jättehärligt var det, soligt och varmt. Zandro kom förbi och hälsa också. trevligt.

Sen kom Ida med sina 2 flickor, så vi gick till lekparken så de fick leka av sig lite.
Leon blev hungrig så det var ju bara att dra fram tutten haha. Var ju i lekparken så det var ingen fara. Dock så var det ju en kille som satt och STENGLODDE hela tiden. Awkward.



Hans "lilla" keps var till bra användning i solen också.


Leon trivs i Minnas knä.



Mor och son <3

Sen drog jag vidare till Willys ( jonzis jobb). Handla lite grillmat till kvällen.
Sä när vi kom hem tände vi på grillen.



karln min grillar för fullt!



Mumma! årets första grillning HEMMA. Mycket trevligt. Sen tog vi en liten promand, kolla talang sen kolla vi på cast away.

Idag har jag bara varit deppig, inte av nån speciell anledning. Men man kan inte alltid vara på bra humör, ibland måste man få va lite nere. Och eftersom jag är nere och Jonzi jobbar till 22.15 idag så gick jag till kvantum och köpte en ben and jerrys, trots att jag känner mig fet och ful idag!

Nu Tvn
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ema

akta tatueringen i solen! hoppas du får en mysig kväll iaf, fet och ful är du ju faktiskt inte :) ses imorn!

2010-06-05 @ 18:40:32
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: minna

leon trivs så bra i mitt knä hihi :D

2010-06-06 @ 11:14:55
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0