Busy day

Dagarna bara flyger iväg! Har haft fullt upp idag också.
Dagen börja med att ge Leon ett bad eftersom det blev för sent igår kväll.





Leon fick för första gången testa sin dress som han fick av mommo och moffa när vi kom hem från BB.
Kom ihåg att jag tänkte " kommer ta evigheter innan han kan ha dem kläderna" Men vips så kan han redan ha dem.

Sen efter badet börja jag med att rensa ur garderoberna och organisera dem lite bättre.
Vek tvätt, diskade och sen tog jag tag i måttbandet för att mäta lite till möbleringen.
Sen har jag ju såklart haft en liten plutt som jag fått leka med.

Igår kom Jocke hit, vi kolla lite film och snacka lite. Han hade med sig massa leksaker som Leon fick tills han blir äldre. Mycket fina saker fick vi, bla lego :D Lego som är så dyrt. Dock är de ju ett par år till tills han kan leka med dem, men tiden går ju så snabbt ändå.

Strax ska jag börja lite med maten, så det blir fullt upp igen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka söta bilder du tar på lille Leon :)

2010-06-09 @ 16:06:39
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilka söta bilder du tar på lille Leon :)

2010-06-09 @ 16:07:06
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0