Bvc, shopping och sol :D

Äntligen varmt och sol! Härlig dag som börjades med bvc.
Sist vägde han 5100 gram och var 56 cm lång, för 2 veckor sen. Den här gången gissa jag på en vikt med 5530 gram haha. Men de va mer än så!

Vikt: 5750 gram
Längd: 58 cm


Helt sjukt hur mycket han växer! Och mamma är så stolt så.
Eftersom han växer så dant så fick det bli lite klädshopping för plutten.
Blev att handla på HM den här gången.


Älskar kläderna vi köpte idag! Skämde bort mig själv lite också, köpte 2 linnen och ett par leggings på Åhléns.
Vanliga linnen nu till sommaren.

Åt på donken också, då blev det 2 nya glas. Veckans färg var mörkgrönt.
Sen gick vi till apoteket, köpte en termometer till Leon eftersom vi inte hade nån.
Köpte också en ny nappflaska, den vi har nu verkar inte Leon gilla så mycket. Så jag hoppas att den här är bättre.
Jag helammar fortfarande, men det är bra ibland om man ska iväg så kan man pumpa och ge i flaska ist.

Bilder på Leon i sina nya kläder :)




haha så söööt! Pappa har satt kepsen på sniskan också. Måste ha en nu till sommaren då solen kommer va jobbig för grabben.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Ema

han blir ju bara mer och mer lik dig tycker jag! ska bli kul att se honom och hålla i honom på söndag, när han har växt så mycket :)

2010-06-02 @ 22:33:01
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

Awww lilla prinsen växer också som tusan, tiden går FÖR snabbt ju.. hoppas allt är bra med er!

2010-06-03 @ 10:18:38
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

vilken tuffing =) lång kille!

nää hon har inte fått några utsalg alls sen jag började äta jordgubbar för en mån sen. :)

man ska inte lyssna allt för mycket på vad man hör, alla barn är olika och olika känsliga, märker du något så får du ju sluta. men jag tror inte på sånt där.

kram

2010-06-03 @ 19:42:24
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

det tror jag inte han kommer få gumman!

Magknip är såååå vanligt när dem är så små o tarmarna ska utvecklas klart. visst kan dem vara känslig mot vissa saker men då märker du det.

kram

2010-06-04 @ 08:27:29
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: yohanna

barn ska ha nått på huvudet tills dom är ca 6 månader oavsett väder säger dom på bvc och överallt ju... då dom riskerar att få hjärnhinneinflammation... så har iaf ja fattat det som, trots att det är varmt... men det kanske är fel...

söt va han iaf i kepsen=)

2010-06-11 @ 02:58:35
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0