GLAD MIDSOMMAR!

Hade en fin midsommarafton igår, god mat, gött folk och fint väder.
Vi drog till Joakim vid 3 tiden och spela lite monopol bara vi 3. Alexander vann som vanligt...



Leon var finklädd i sin skjorta.

Sen vid 6 satt vi på grillen, för då kom resten av folket.


Haha Alexander kan som vanligt inte va seriös på kort.


Såhär såg jag ut. Vitt linne med leopardleggings.


Min allra första cider på nästan 1 år! Pumpa ut mjölk till Leon så jag kunde ta mig ett par cider.
Det gick lika bra med flaska som titsen haha. Dock så tar det ju lång tid att pumpa ut bara en portion...





Dags för mat då. Jag åt laxfilé, färskpotatis med gräddfil+gräslök.
Breezer drack jag till maten, oj vad jag saknat att bara ta en cider.



Far & son <3
Alexander var nykter denna kväll, eftersom jag tog mig några cider plus att han skulle köra.



Arta & Jocke nr 2. Fanns ju 2 jocke vid bordet haha.

Efter maten spela vi Med andra ord , jag vann 2 av 3 ggr. Kom 2a sista gången haha. Men det var sjukt kul tyckte jag. Skulle ha haft en midsommarkrans men orka inte göra en. Arta var fin i sin iaf.

Leon var jättesnäll hela kvällen, sov mestadels. Var vaken till 8 sen sov han. Vi stanna inte så länge för Jocke skulle upp och jobba tidigt idag. Men en fin midsommar var det. Tack alla medverkande haha.

Hur var er midsommar? :)

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, jag tycker också det är rätt jobbigt att pumpa ut, tar ju en jäkla tid. Men nu när Elliot äter mycket mer sällan måste jag pumpa eftersom brösten sprängs annars :P

Så vi har en massa småpåsar med mjölk i frysen att ta fram vid behov, och igår drack jag faktiskt en snaps för första gången, haha! Rätt äckligt var det ju dock :P

2010-06-26 @ 14:27:28
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0