Härlig dag

Vilken härlig dag! Soligt och varmt hela dagen ju.
Träffa Minna på stan, köpte 2 linnen på HM.




skönt med lite sommarlinnen. Eftersom det var så varmt fick jag ta av Leons byxor. Stackaren blir ju för varm i sina kläder. Vi drog en snabb sväng till stadsparken så vi kunde sitta lite avsides och ge Leon mat.



Minna & Leon.

Kolla lite på stan, Minna köpte lite grejer hon med. Sen drog vi till donken och köpte varsin mc flurry.
När vi satt på uteserveringen satt en mamma med sin ca 3-4 månaders baby i famnen och RÖKTE samtidigt???
Jävla idiot säger jag.

Iaf, vi snacka lite och gick en sista runda på stan sen kom Jonzi och hämta mig.
Vi drog och köpte tacosgrejer som vi åt hemma hos oss med Daniel och Joakim. Spela lite med andra ord och då kom Jonas och Zandro också. trevligt. 5 pojkar och jag ensam tjej som vanligt :D

Igår gjorde jag mina ärenden. Var på körskolan, gjorde ett leg, gick på stan och åt och sen blev det ett litet impulsköp kan man säga på ONOFF.



Ouuuppps!



Blev alltså ett hemmabiosystem. 2 högtalare bak också + en dvd. nice med bra ljud.
Dock så ser tvbänken lite föööör ungkarlig ut haha.

Nääheepp nu vakna Leon, försöka få honom att somna om.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0