Jävla skitblogg...

Åh va jag hatar blogg.se ibland. Hade skrivit en massa, rätt som det är försvinner allt?

Lång dag, börjar med besöket på bvc.
Vikt: 6120 gram
Längd: 59 cm
Huvudmått: 40 cm

Åh så duktig min pöjk är, han går upp så mycket i vikt och jag blir så glad!
Tjock och härlig. Jag som trodde att han skulle sluta gå upp så mycket i vikt.

Sen efter bvc, ringde Joakim och ville gå en runda på stan. Klart sa jag ja.
Köpte Hannas studentpresent idag också, får hoppas hon blir glad :)
Han köpte på sig en jädra massa saker, han bjussa på en glass också. Kulglass med smakerna Melon och Lion.
Satt i solen och softa och snacka lite över en timme, sen var det dags för mig att ta bussen hem.

Väl hemma passa jag på att diska medans Leon låg i vagnen och sov, dock vara de inte länge så han fick sin mat.
Sen kom Jonzi och hämta mig, vi åt på donken för vi skulle inte hinna laga mat innan hans pappa kom.

Leon fick träffa sin farfar för första gången idag, synd bara att Leon var lite gnällig och sur.
Vi fick superfina presenter av Björn och både jag, Jonzi och Leon blev kära i kläderna han fick.



Leon och hans farfar.



ååh så coola kläder! Jag har en likadan tröja så vi kan ju matcha haha.


En bortskämd liten plutt är vad han är.



Den stora nallen längst till höger fick han också, jättemysig var den. Så tack farfar Björn!

Nu dags för kudden.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: minna

sådär cp blir de ibland när jag skriver också, skitstörigt, att allt bara försvinner!



va duktig din lilla pojk är som växer så de knakar :)

2010-06-17 @ 23:20:52
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0