Leon 2 månader <3

Kan inte fatta att det redan gått 2 månader. Vart tar dagarna vägen?
Min lilla Leon är iaf 2 månader idag. Snart kommer hans mormor och ska vara lite barnvakt.
Får se om hon har nått fint med sig.

Leon han bara växer och växer. Utvecklas gör han också.
Sen mer än 3 veckor tillbaka så greppar han tag i håret speciellt. Nu skrattar han och ler mycket.
Han har också börjat att gråta när han ser mig gå ut ur rummet så söt. Han är allt mer vaken på dagarna, ska jag va ärlig så önskar jag att han sov mer haha. Han är vaken nästan hela dagarna helt sjukt. Man hinner ju knappt få nått gjort.

Älskar honom så otroligt mycket! kommer på mig själv att jag sitter och tittar på honom istället för att skriva haha.
Men det är ju inte så konstigt när man har världens sötaste, snällaste unge!
Det verkar också som om han tycker det är tråkigt att ligga ner längre stunder. Han ska mest sitta i knät eller gunga med benen. Hur stadig som helst i nacken är han också. Man behöver knappt hålla längre, fast gör det ju för säkerhetsskull.



Hans nya favoritplats är saccosäcken. Igår när han grät och grät la jag honom där och han blev tyst direkt.
Sötnöten!

Grattis Leon 2 månader! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0