Look at me, im funny!


Vad dålig jag varit på att uppdatera de senaste dagarna!
Fast det har sina skäl. Kan ju börja med vad vi gjorde i lördags.

Lördag: Gick vi upp relativt tidigt, fixa iordning oss och bege oss till mina föräldrar.
Jag körde till min kusins student, inte kört på 3 månader så det var på tiden. Och bra gick det också!
Kom iaf fram, där det bjuds på god mat och dricka. Lite firande och snack.
Efter ett par timmar åkte vi hem igen, körde då också.

När vi va hemma i stan så blev ju bortbjudna till Emelie som hade grillparty.
Jocke, Matte och Valerie kom till oss så vi gick alla dit samtidigt. Jag och Jonzi grilla ju inte eftersom vi redan ätit så vi titta på när alla gotta sig haha. Stanna inte där så länge eftersom Jonzi fortfarande va sjuk.

Söndag: Drog till Blomsterlandet och willys för att handla. Kände redan på lördagskvällen att halsen inte var på topp och inte blev det bättre på söndagen. Skulle ha gått på en klassåterträff men det blev de ju inte då pga förkylning.
Jocke kom förbi och envisades med att vi skulle grilla... Jag och Leon satt inne medans de gjorde maten.
Sen kom Valerie och Matte, då spela vi monopol och med andra ord. Rätt trött var både jag och Leon.

Så så har vår helg sett ut ungefär. Inte helt pjåkig trots förkylningen.





Fick demhär leggingsen av mamma för hon inte kunde ha dem. Tack! :D



Kan inte få nog av Leon när han skrattar och ler! <333

Veckan kommer nog bli fullspäckad. Imorn kommer mamma och ska vara barnvakt medans jag drar till körskolan.
Sen på onsdag ska jag till mvc för efterkontroll, torsdag till bvc och fredag studentfirande för Hanna.
Ska hinna med lite handlande i veckan också. Måste ju hitta nått fint till Hanna.

Nää nu ska jag dra mig. Lägga Leon sen mysa med Älskling.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0