Nygaddad :)

Yeay äntligen nygaddad, skönt att ha de gjort. Blev hur fint som helst tycker jag.
Tog inte så lång tid heller. Jag trodde också att det skulle göra såå mycket ondare än vad det gjorde.

Och att jämföra att tatuera sig och föda barn går inte! Den smärtan som jag hade när jag tatuera mig var inte ens i närheten av den jag hade på förlossningen. Det är en sak som är säker.

Ska tillbaka för en ny tatuering i augusti, måste ju låta denhär tatueringen få läka innan en ny åker på.
Vad det blir nästa gång får ni se ;) En ledtråd kan ni få, jag ska fortsätta på mitt ben där de ska bli en sleeve.

Under tiden som jag tatuera mig hade Jonzi Leon med sig på stan. Han var hur snäll som helst som vanligt.
Som tur va så hann Leon inte bli hungrig på den tiden, gav honom ju mat precis innan jag börja tatuera mig så han kunde hålla sig ett tag.



Blixten kom ju rakt på tatueringen, men skitsamma. För er som kanske inte ser så är tatueringen på vänstra underarmen ;)
Leons namn och en lilja som står för vår, eftersom Leon kom på våren. Får hoppas att den läker lika bra som min andra gjorde.

Aja nog om tatueringen...
Jag har faktiskt inte hunnit göra så mycket mer idag. Har bara segat, lagat mat och var hos Danne för att kolla på hans nya lägenhet. Nu är Jonzi hos Danne och spelar lite tvspel så jag och Leon är ensamma hemma.
Ska väl kolla lite på tv nu.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: bella

Tycker själv inte om tatueringar så värst, men den här var verkligen fin!

2010-06-01 @ 19:56:00
URL: http://bella.nu
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

SNYGG ! vad betalade du för den?

kram

2010-06-01 @ 20:12:48
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

skojar du! det var jätte billigt! vilka priser ni har där du bor. här kostar en liten fjutt 1500 kr.

kram

2010-06-02 @ 08:08:26
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

snygg! har själv en på armen med min sons namn :)

2010-06-02 @ 08:36:20
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0