The eyes are the nipples of the face

Uppdaterar ju alltid på söndagar, så lika bra att få de avklarat haha.
Fredag: Började med att ta en dusch, bada Leon och klä på oss i finkläder. Tog bussen till Blomsterlandet där jag köpte lite blommor och kort till Hannas student. Jonzi, jag och Leon gick till gymnasiet och vänta på att Hanna skulle springa ut. Efter ett tag ser jag en vilsen hanna stå och leta efter familjen haha.

Så vi var dem första att gratta Hanna till studenten. Hon va såå glad, så kul att se :) Man tar ju bara studenten en gång. Sen kom resten av familjen och hon blev snabbt klädd av blommor och gosedjur.
Kolla på kortegen, sen drog vi vidare till Själva firandet.



Leon fick ha sin fina skjorta på sig.



farfar och farmor med Leon.


Presentöppning, av oss fick hon pengar och 4 martiniglas ( på bilden) Sen fick hon en massa annat fint.
Lite avundssjuk blir man ju när de öppnar så fina presenter. Grattis en en gång till studenten Hanna! ;D

Lördag: Vi tog oss till verkebäck för att kolla in nya godisaffären med 600 sorter. Joakim och Daniel hänka på också.
Ojoj va godis, man blev ju helt till sig haha. Vi tog varsin påse. Allt kosta 130 kr inte så farligt faktiskt ( för 2 påsar)
Dock så har jag verkligen insett nu att min mage inte klarar av godis längre.

Har misstänkt det länge, men envisats med att äta godis iaf. Värst är choklad som jag älskar så mkt.
Det Kliar i ansiktet när jag äter de, illa.

iaf. sen åkte vi hem och grilla lite.


jättegott med grillat som vanligt.
Sen spela vi kort och flumma lite på kvällen. Alla var skittrötta.

Söndag: Låg och drog oss i sängen läääänge. Mådde jättedåligt idag, skakig i benen, mådde illa och ont i huvudet.
Jag tror det beror på att jag äter så dåligt. Äter mest skit och äter för sällan. Borde börja med lite mellanmål.
Mår fortfarande piss. Iaf, vi har storhandlat idag, ätit och kollat på tv.



Finaste <3

Han har varit så snäll idag, bara legat och gosat hela dagen.
Äntligen har älskling semester i 4 veckor! :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad kostar godiset i kilopris där ute? Har funderat på att åka dit men har inte gjort det än..

Värt ett besök?

2010-06-21 @ 22:53:48
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0