2 år <333

Har de redan gått 2 år?!!!!!
Jajemensan! Idag firar jag och Älskling 2 år tillsammans och inte bara de utan vi firar faktiskt 1 år som förlovade också!
Så jag ska duscha och göra mig fin sen för ikväll ska vi ut och äta :)



Bilden som togs för ungefär ett år sedan :) Känns ju inte som om de redan gått ett år!
Den dagen glömmer jag ALDRIG! Ett av de finaste minnena jag har. Helt underbar dag helt enkelt.

Åh va jag ångrar att jag sa att jag var glad för att jag mått så bra nu den senaste veckan!
Igår börja jag känna mig "krasslig", får hoppas att de inte är nån influensa på G eller så. Jag har ju redan haft min "vinterförkylning". Fast känner mig ju inte förkyld. Bara ont i kroppen och slö. Men de är nog ingenting får vi hoppas.

Bilder på bebisrummer kommer inom kort haha. Ska duscha nu!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: ja, det är så skönt utan snö på asfalten iaf. aha okej, men på fredag skulle passa mig isf :) för jag hade tänkt åka till arum i helgen.

2010-03-01 @ 13:28:34
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

Grattis, gud vad mysigt. :)

hur ska ni fira det?



det är så mysigt med planerade graviditeter då skiner man upp extra när pluset kommer och man lyckats. :)

hur länge försökte ni? , japp båda våra graviditeter var planerade. :)



jag vet faktiskt inte vännen, otroligt dåligt är det iaf. tycker att man inte ska förstöra andras mål och drömmar , för ett namn till ens barn är faktiskt ett mål & en dröm .

kramar.

2010-03-01 @ 19:31:22
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

ja, att packa den väskan är riktigt mysigt. :) hinner dock inte nu när vi måste montera upp spjälsängen och köpa dubbelsäng m.m innan hon kommer så är fruktansvärt stressad.

inte lätt när man har en trotsig och extremt mammig son som springer runt benen och ska kramas hela tiden. :)



det låter huuuuur gott som helst, fick tanken av friterad glass med sirap mums :) hoppas ni hade en kanon mysig dag tillsammans. ! har ni planerat att gifta er?

kramisar.

2010-03-02 @ 07:48:05
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

Han är 1 år och 2 månader så han förstår på sätt och vis att han ska bli storebror, han vet att det är något i magen som ska komma ut. han ska klappa och pussa magen men vill nog ha sin mamma ifred den sista tiden som är kvar. så det kan nog vara därför han är mammig, det går inte så lätt att förklara för honom att vi aldrig kommer stötta ut honom.



nej det är sant, men ni kan ju gifta er borglit då kostar inte själva giftermålet någonting sen kostar ju klänningen och ringarna och maten osv. så det lär ju bli några tusen. :p , vi planerar bröllop faktiskt inte så stort bröllop. just nu är vi tro förlovade men jag kan inte ha ringar för får ring eksem nu under graviditeten som jag aldrig haft förut så det är jätte jobbigt.



hur bor ni? villa, lägenhet? :) kram

2010-03-02 @ 10:03:47
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0