Check!

Ännu en bra dag!
Dagen börjar med att älskling åker tidigt till söderköping, men jag går inte upp då inte!
Men vid halv 9 va jag vaken igen. Tog en snabbdusch, frukost sen va jag redo för att gå till bussen.
Tog bussen till körskolan och hade min 55 minuters lektion.

HÅRDA inbromsningar fick jag testa på idag. Sen koll i backspeglar o sådär.
Sen satt jag ungefär en timme och plugga på datorn också.

Ema kom vid 1tiden, då drog vi ner på stan för o träffa Minna.
Vi drog till Lindex där jag faktiskt köpte bhn som jag visa igår, sen en body till till bebisen.
Kommer kanske ett kort på den imorn... Sen drog vi en liten fika...

Vidare hem till mig där vi... Prata? :P Tiden gick iaf och vi blev hungriga, så vi åkte till Corner! :D
Mätta o belåtna åker vi hem och fortsätter...Prata!
Senare kom älskling äntligen hem!

Vid 7tiden drar tjejerna hemmåt och jag satt mig vid tvn. En dusch till ikv för jag kände mig svettig o äcklig!
Så de va skönt. Så nu sitter jag här, blöt i håret. Droppar ju fasen ner på mina axlar, kanske borde torka håret?
Äsch...

Jaja, de tyckte jag va en snabb och bra uppdatering för dagen. Har ju haft fullt upp iaf, sånna dagar gillar vi!
Får se vad morgondagen har att erbjuda. kanske en promenix? :)
Får se... Ha en bra dag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - mamma till Therese

Sv: från dag 1 till förlossningen gick jag upp 2 kg. direkt efter gick jag ner 10 kg, men nu har jag gått upp 5 av dem igen..

2010-03-09 @ 22:30:21
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - mamma till Therese

Sv: ja, jag rasade rejält i vikt i början pga min usla aptit, var först från v.20 som jag började gå upp något alls. från det att jag började öka igen tills förlossningen gick jag upp 10 kg

2010-03-10 @ 13:08:07
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0