Färg i håret!

Äntligen fått i all färg i skallen. Och eftersom jag har så tjockt hår fick jag ju självklart köpa 2 flaskor.
Blir ju dubbelt så dyrt, men kan ju inte bara färga halva skallen!

Så nu medans jag väntar på att färgen ska sitta i så tänkte jag skriva här lite.
Idag har jag hunnit storstäda! Alla rum förutom bebisrummet, kände att de inte va nån idé. Bättre att göra de så sent som möjligt. Finns inte så mkt att städa heller för den delen. Mest bara torka av o dammsuga.

Disken och tvätten är i full gång också. Diskat har jag ju gjort, men så ligger de ju lite disk i den lilla bänkdiskmaskinen också som måste plockas ut. 2 maskiner tvätt har jag hunnit med än så länge. Ligger en i nu...
Mamma och Pappa var här en stund förut. Pappa satt sig såklart vid tvn och skulle kolla på nån sport, social va de ja.
Mamma hade med sig en påse full med bebiskläder som  hon fått av en kompis. Dock bara killkläder, men vissa passa till tjejer också. Så vi får se vad de blir helt enkelt.

haha, när mamma och pappa kom så hade jag clear stripes i ansiktet, ni vet sånna där som ska suga åt sig smuts och pormaskar. Pappa trodde först att jag hade massa plåster i ansiktet xD Så ansiktet har blivit lite renare iaf. Man ska ju göra de ett par gången för att de ska synas, så får väl göra en gång till om några dagar.

Annars så har jag väl inte så mkt mer att skriva egentligen. Jonzi kommer ju inte hem förens efter 7 så nån matlagning blir de inte än på ett tag. Ska göra äggnudlar med wokade grönsaker idag tänkte jag. Jonzi får bacon i sin wok och jag ska nog ha qournbitar. Blir mumms. När vi gör wok så har vi  ju i matlagningsgrädde och chilifresh. skitgott blir de! Så de ser jag faktiskt fram emot haha. Nää bäst o kolla till så inte håret brinner upp.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Det har du rätt i, den kommer från IKEA. Perfekt att lära sig greppa :)

2010-03-12 @ 17:57:14
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Yoanna

Vad är clear stripes? Låter skoj ju:P

2010-03-13 @ 01:06:54
URL: http://varldenarstor.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

haha åh tänk om :D

jag gissar nog på att hon kommer runt sitt bf datum :) kramis.

2010-03-13 @ 07:24:25
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0