Lite vårstädning på G!

Måste ta en liten paus från städandet. Ja ni läste rätt, jag städar (igen).
Känns som om jag inte gör annat? Fast de är väl bra o ha de rent kanske haha.

Så mycket som jag städat nu under graviditeten så mkt har jag nog aldrig städat. Får ångest om jag inte gör de typ en gång i veckan iaf. Men idag kände jag för lite "storstädning". Och de är nog sista gången innan bebisen kommer.
Tvätten är i full gång också, usch va jag hatar att tvätta! de är nått jag MÅSTE göra en gång i veckan minst.



Och bara för att bevisa att jag faktiskt städat så lägger jag upp lite bilder. okej de är inte bara därför.
Har gjort om lite i tvrummet, skinsoffan som ni ser på sista bilden var i barnrummet förut ( innan de blev ett barnrum)
Men den fick såklart inte plats så vi fick tränga in den i tvrummet ist. Ser kanske lite konstigt ut med 2 soffor i ett o samma rum, men vi har faktiskt vant oss nu. En större lägenhet? Nej tack! men ett hus kanske? Tänk om man kunde vinna ett hus på en trisslott? De skulle ju va cooolt!

Imorgon ska jag och Thess ut på en liten promenad, va ju allt för länge sen jag träffa henne. Och Kevin såklart.
Kanske skulle gunga lite med honom också. Sen får jag se vad som händer resten av dagen.
Onsdag då ska antagligen jag och Ema ner på stan en sväng, ska fixa lite inför Jonzis födelsedag. Sen på dagen när Jonzi slutat blir de storhandling.
Torsdag Älskling fyller 24 år! Tyvärr så jobbar han ju till stängning ( 12.00-22.15) men jag får fira honom på morgonen och i helgen.
Fredag Förbereda lite inför helgen då Jonzi ska firas, får lite besök och så.
Lördag Surprice! Säger inget förens på lördag för på ett eller annat sätt så lyckas Jonzi få veta va jag skriver här :P
Söndag Besök!

Japp så ser veckan ut, nu har jag så jäkla ont i ryggen efter allt bärande jag gjort idag så jag ska faktiskt vila lite innan jag fortsätter med städningen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, ja men det där verkar ju typsiskt för gravida - att "boa" och göra iordning hemma ;)

kanske lika bra, eftersom man knappt hinner med att städa sen med en nyfödd hemma...

2010-03-22 @ 15:18:19
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Janni gravid i vecka 37 <3

Jag har med städat och försökt ändra min blogg lite :) hihi!

Kramar

2010-03-22 @ 16:36:48
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

oj fullt upp! :)

har du fått några tvångs graviditet lukter?

jag är helt besatt av lukten av ny tvättat, sniffar på alla kläder och kan stå i ett garage och sniffa ett tag för att det luktar så gott med bensinen haha brukar stå och lukta i sköljmedel flaskan också. så sjukt det där! med grabben så var jag beroende av ny tvättat och tunnelbane lukt. ;p



nemen det är ju inte säkert. du får ta en dag i taget helt enkelt. men ändå är det normalt att gå lite över tiden som först föderska. :)

kramis.

2010-03-22 @ 19:32:48
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 37 <3

Jadå, ibland måste man helt enkelt!



Ja fatta mig inte på det heller, men klarade det till sist genom att titta på massa filmer och tips på blogg.se! haha!



Kramar

2010-03-22 @ 20:02:55
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

jaa vi får hoppas att det håller i sig och bli snäppet värre. :) en så länge har det hållt i sig.

tillväxt ultraljud görs alltid en gång och sen en gång till två veckor efter för att se att hon växer som hon ska. :)



skönt för dig ju! det är inte på topp att få dessa tvångs grejer haha. :P

du är snart där gumman, det kommer väl gå i vågor en vecka kan kännas snabbt den andra kan kännas fruktansvärt seg.

jag födde kevin i vecka 38 :) normalstor bebis trots det.



kramis.

2010-03-23 @ 07:50:46
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: julia

fint ni har det =)

haha nej det är väl inte det.. men jag ofta ganska efter :P du vet matilda skälhammar? vi gick ju på samma skola och hon gick runt och va höggravid - jag märkte inget!! haha :)



glad för er skull :D

2010-03-23 @ 17:57:16
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0