Lördagmorgon. Vecka 37!

Godmorgon! De är inte ofta jag skriver så här.
Kanske för att jag inte brukar skriva såhär tidigt.

Men idag har jag faktiskt redan hunnit duscha, äta frukost och lite annat.
Är nog 3e el 4e helgen som både jag och Jonzi vaknar innan kl 8? Alltså varför?
VI kan bara inte somna om heller, så varför inte lika gärna gå upp?

Idag
så hade jag ju planer att ha en helkväll med Ema, men hon fick andra planer så de blir inte av.
Istället så ska jag och Virus (katten) ligga hemma, medans Jonzi skulle iväg till några polare.
Vad gör man själv en lördag? Eller vad gör NI själva en lördag?
Jag hade nog tänkt åka till affären, köpa lite gott. Ta ett bad fram mot kvällen. Lägga mig i soffan med en filt och gott och kolla på en bra film. Låter som en bra idé? Kommer väl bli rätt ensamt men jag klarar mig.
Och JA de är skönt att vara ensam IBLAND men notera att jag faktiskt är ensam hela dagarna, därför älskar jag helgerna när älskling är hemma.

Förresten så går jag faktiskt in i vecka 37 idag, alltså bara en vecka kvar innan bebisen är fullutvecklad.
Och bara 4 veckor kvar till BF. De känns nu om man säger så. Tiden drar ihop sig. Den här helgen var också den sista helgen jag kunde va med nån kompis (innan BF) men så blev de ju inte...

Nu ska jag kolla om Virus vill in från sin skatjakt. (fåglarna skator alltså)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Thess

Snart kommer plutten :D inte långt kvar nu :)

2010-03-20 @ 15:31:11
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

God kväll,

Snubblade in på din blogg via en annan blogg, och tur är väl det! Hit kommer jag åter.



All lycka med den stundande graviditeten. Jag saknar verkligen min gravid-mage...



Välkommen in till mig!

Kram från Camilla

♥ ♥ ♥

2010-03-20 @ 21:54:00
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej jag hittade hit via emring.blogspot.com som har kommenterat här, haha hon verkar skriva exakt samma kommentar till alla gravida just nu, tycker att det är lite fräckt! Men men, kul att hitta en till gravidblog (jag är också gravid) som faktiskt har bilder, speciellt så sent i graviditeten, många slutar ju lägga upp mot slutet, förstår inte varför men how ever, trevlig blogg och bra skrivet :) / Hälsningar från Emma & Mini-Me, Ålands största bloggerska

2010-03-21 @ 07:50:22
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jo alltså de e många som har blivit sura på henne nu c(: en annan räknade några som hon hade skickat detta till och kom upp i 20 st, jättepersonligt, NOT! Aja hur som helst.. Tack så mycket, jag har fått höra att jag har en riktig "pojkmage" och jag väntar ju en grabb så ;) Och jag måste då få säga detsamma om din! Hoppas att du har haft en trevlig helg / Emma & mini-me

2010-03-21 @ 13:21:07
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0