Mätt av glass. Ben and Jerrys!

usch, jag blev mätt av glassen jag åt nyss. Självklart Ben and Jerrys!
Vad annars liksom? äter knappt ingen annan glass, ingen budgetglass här inte haha!

Kolla på andra avenyn nyss, då ska man ju faktiskt äta nått gott till. De fick som sagt bli glass.
Jonzi satt i tvrummet med tvspel och gotta sig med chips. Nice o få glassen för sig själv!

Jaha, annars då? Vad händer, inte mkt just nu iaf.
Ska lägga upp lite bilder på magen i vecka 36 :)


Snacka om TJOCKIIIIIS hihi ^^
Ska bli skönt att slippa bära på denhär kulan, men kommer ju sakna den också förstås!
Nu känner jag att jag vill att dehär 4 veckorna som är kvar får gå SNABBT! Fast de kommer de väl förhoppningsvis göra också.

Sen en bild på en söt Virus i fönstret också. Han sitter och skriker mig i örona att han vill gå ut, han får gå ut.
10 minuter senare vill han in. 5 minuter senare ska han ut igen... Att han inte kan bestämma sig.
Sen får man ju hålla koll på vad klockan är när man tar ut honom också. Han får inte va ute efter kl 4 på eftermiddagen pga alla IDIOTER som kör i 60 km/h med sina fittmopeder. Här på "området" så får man BARA köra i av och pålastningssyfte och då får man köra i högst 20 km/h pga barn och djur osv. Men bryr sig alla jävla fjortisar eller? nepp inte ett dugg.

Så vad får man göra? Jo man får ringa och klaga. Så jag ringer riksbyggen och frågar hur snabbt man verkligen får köra. De svarar absolut HÖGST 20 km/h. Jag säger att de kör i ungefär 60 km/h 8-12 ggr om dagen. Så jag säger till riksbyggen " Det får ni ju göra nånting åt, man ska ju inte behöva vara rädd i sitt egna område att nån ska bli skadad"
Vet ni vad de svarar eller? " Ni får ta kontakt med dem som kör för snabbt".
Är de störda eller? de är ju fan deras jobb att hålla koll på vad som händer i området. Blev riktigt arg, så efteråt ringde jag styrelsen. De sa i princip samma sak, men att de kunde skicka ut lappar.

Får se hur de går med den saken. Aja, nu har jag fått avreagera mig lite. Ska faktiskt lägga mig i sängen för jag börjar bli lite trött. Kolla på tv med älskling innan han somnar.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Molly - MOLKAN.SE

De är störda där uppe... folk tänker och pratar med arslet :P I alla fall infödingarna som bodde där när jag bodde där. Jag höll väl på att bli påkörd ett antal gånger.



Jävla idioter. Hoppas de kör ihjäl sig!



Säg till mamma, hon gillar att ryta till ;)

2010-03-17 @ 22:54:37
URL: http://molkan.se
Postat av: jessika

jaså, jadu jag har ingen aning :) med får som sagt hoppas att det inte är det då !

2010-03-18 @ 07:08:02
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

jag tycker andra avenyn gott back lite och blivit ganska tråkigt. :/ hoppas det ändras till nästa gång.



haha nää det återstår och se om du har det ;)

jaa, dem kan vara så på BB , minns inte riktigt hur vi gjorde med napp, tror vi använde den för att han skulle vänja sig vid napp. han lärde sig direkt att skilja på napp och mat. förstår inte varför dem är emot napp där på bb. :/

kramisar.

2010-03-18 @ 07:09:51
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 36 <3

Så fin du är med magen :) så mysigt!

ja det är så himla skönt och inatt vakna jag första gången halv åtta, helt underbart! :)

Kramar

2010-03-18 @ 11:54:03
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oh ännu en gravidblogg, vad spännande :)

Vilken fin mage!!

2010-03-22 @ 07:49:01
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0