MÄTT!

Sitter här smällmätt! och smällfet... Haha.
Eftersom de va andra avenyn ikv så åt jag lite jordnötsringar som vi hade hemma. Bad idea. Så jäkla mätt och ont i magen som jag har nu... Har bara mig själv att skylla.

Tacos åt vi idag med! De va mumma! Mätt som bara den blev jag då också. Men de blir man ju vare sig man vill eller inte när man äter tacos. Både jag och Jonzi blev ju så mätta efter maten att vi somna i soffan. De är nog nått jag kommer sakna när bebisen kommer. Att bara kunna lägga sig o sova haha.

Förresten så har jag inte lagt upp nån bild på länge.


Haha, om ni undrar varför jag kletat ut massa färg på magbilden så är de för att jag skulle hålla in tröjan lite så man såg hur stor magen verkligen var, o handen ser helt fucked up ut så jag valde att "censurera" den :)
Bild på bodyn jag köpte igår också. Tyckte den såg så söt och mysig ut! Plus att både en tjej o en kille kan använda den.

Skrev jag förresten att imorse så vakna jag med en sån där SJUK kramp i vaden igen?
Jag skojjar inte när jag säger att de är en av de värsta smärtorna jag varit med om någonsin. Jag vaknar och Skriker AAAAAAAAAAAAAAAAJ SÅÅÅÅ IN IIII HELVETEEEEEE!!!!!
Jonzi vaknar i chock såklart och frågar "VA? VA HAR HÄNT?!" haha stackarn tror väl att jag ska föda eller nått...
Jag skrek att de va kramp i benet igen och han börjar massera. Tyvärr så försvinner inte smärtan men den lindras.
Jag har fortfarande ont i vaden, de känns när jag sträcker på mig, helt sjukt. Jonzi massera iaf hela benet ett par minuter och gosh så skönt de va. 10 minuter senare så somna vi.



Jag har iaf varit såhär glad idag, syns de? :) Fint väder o allt.
Sen jag blev gravid har jag hatat att ta bilder på mitt ansikte, men den här bilden blev helt ok.
Aja, vi hörs imorn!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

nå den har ju vuxit iaf men fortfarande väldigt gullig :) , fasiken vad skönt att inte vara gigantisk?? var ungefär sådär med grabben, kanske lite större ..



är du sådan som älskar lindex?? jag är helt såld på lindex barnkläder. :)

kramar.

2010-03-11 @ 06:50:57
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, du ser ju inte alls "fet" ut ;P fast jag kan hålla med om att man oofta typ överäter när man är gravid och känner sig såå illamående och tjock... haha... och nu efter graviditeten är jag enormt sötsugen istället, haha...

kram

2010-03-11 @ 12:11:29
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Johanna - mamma till Leia

dom där bodiesarna från lindex är såå söta. vi hade den guula :)

2010-03-11 @ 19:29:16
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

haha ja, du kan allt vara glad. ;) vet hur skönt det är, men satans dyrt när man kollar på el räkningen sen. :) så det är väl den ända nackdelen.



hahaha! äntligen har jag hittat ett till lindex torsk när det gäller barnkläder. skulle kunna shoppa hela avdelningen. :)

kramisar.

2010-03-11 @ 19:33:09
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Philippa - mamma till Therese

den bodyn har jag varit sugen på att köpa sedan innan tess föddes, dock den gula som känns mer neutral. och med de "äppelgröna" och petrolfärgade byxorna till...

kramp i vaden brukar de rekommendera att man sätter foten mot typ fotgaveln i sängen och trycker emot för att få det att släppa

2010-03-12 @ 12:52:48
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0