Nice to meet you sir.

Sitter och lyssnar lite på Paramore-ignorance. Har inte lyssnat på dem på väldigt länge så jag kände att det var dags.
Fick bli ett sent söndagsinlägg, har inte orkat skriva på hela dagen.

Skulle ha gjort en del idag men inget av de blev av. Skulle åkt och lämnat bilen, slängt alla sopor, ta bort julbelysningen ute m.m. Men inget av de blev av för Jonzi varit seg och bakis hela dagen haha.
Bilen kunde han ju inte köra eftersom han tog sig lite igår och resten orka han bara inte.
Om ni undrar varför vi fortfarande har kvar julbelysningen ute så är de för att den varit igensnöad !

Usch usch! Har haft sura uppstötningar och halsbränna hela kvällen! Gud va skönt de ska bli att slippa sen.
De värsta är när de kommer på kvällarna för då kan jag inte sova. Inte är de trevligt heller...

Tog en söt liten bild förut som ett test kan man säga. Så den jag lägger upp är bara ett exempel.
Ska göra den betydligt mkt bättre :)
Vecka 37 (36+1)


Ska inte ha bakrunden t ex och så blev de för mörkt för vi tog bilden ganska nyligen.
Men men den blir kanske bra till slut. Vill ju ha nått att rama in sen.

Igår var jag ensam hemma för Jonzi va hos en arbetskamrat, så jag spendera mestadels av tiden framför tvn med ett stort glas Cola, ostbågar och choklad. Ett bad tog jag mig också pga alla sammandragningar/förvärkar.
Först tanka jag filmen Couples retreat tror jag den hette, helt ok. Sen kl 21.00 så visades Den gröna milen och den är ju bara för bra så den såg jag också!

Jag lyckades hålla mig från att gråta genom hela filmen tills i slutet såklart, då gick de inte längre.
Om de är nått jag är glad över att ha sluppit under graviditeten så är de alla hormonrubbningar haha.
Jonzi har tillomed sagt att han är mycket glad över hur jag varit under dessa 9 månader.
SKÖNT! Men de mesta kanske kommer sen?

Aja, nu ska jag vidare till sängen som ser inbjudande ut.
Hoppas ni haft en bra helg! <3
Ciao!

Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

haha har ni inte tagit bort jul belysningen en? :D



ja han älskade verkligen lek vegas. får åka dit i veckan igen känner jag. :)

hehe jaså, varför tror du det kommer dröja 4 veckor till för dig?



kramis.

2010-03-22 @ 07:34:07
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: julia

åh nu känner jag mig så himla efter ellinor.

jag hade ingen aning om att du skulle ha en liten... GRATTIS GRATTIS :D

2010-03-22 @ 08:06:41
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 37 <3

hihi tack, ja så underbar! Hihi min navel började puta ut rätt tidigt efter vecka 20 eller så det är sånt tryck lixom.. men den går tillbaka sen igen :)



Hur mår du idag då? Så fin bild :) Kramar

2010-03-22 @ 09:13:19
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 37 <3

hihi ja det är inte alls lätt!

Hur ser din dag ut idag då? kramar

2010-03-22 @ 12:44:33
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0