OMG?! BARA 38 dagar kvar!

Ojoj! Skulle kolla nu  hur många dagar jag har kvar till BF. BARA 38 dagar!
De är faktiskt inte mkt de! De ser vi fram emot! Kommer ju ihåg när jag börja räkna ner från dag 100. Känns ju som igår. Men de va de ju tydligen inte.

Idag är det strålande väder igen. Super!
Så jag har faktiskt bestämt att jag och Jonzi ska gå ut och gå lite. Han är ledig idag!
Man kan ju inte bara sitta inne hela dagarna, speciellt INTE när de är såhär fint väder. Fy skam!
Hade inte jag varit gravid så hade jag varit ute MINST 30 minuter-en timme om dagen.

Senare ska vi åka och handla lite också. Vi har ju knappt inget ätbart här hemma.
Vad man ska laga för mat, de får vi se... Är hungrig nu dock. Bara ätit ett apelsin idag. Aja baja.
Dock så känner jag inte samma hunger längre. Orkar bara äta ungefär 2 ggr om dagen. Konstigt men så är de.
Såg nu att jag gått ner nästan 1 kilo igen.Men som tur är så hinner jag ju gå upp de på bara några dagar igen.
9 Kilo sammanlagt på 35 veckor! Inte så pjåkigt :) Får se hur mkt de blir i slutändan.

Jaha, nehe. Nu ska jag faktiskt packa i lite till BB-väskan. Är inte riktigt klar än.
Har ju för sjutsingen inte ens köpt blöjor än, och de får man ju bara 5 st på bb. Vilket märke ska ni köra på?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: yohanna

inte hämtat startboxen på baby proffsen? jag vill ha bebis i dag!

2010-03-10 @ 13:58:31
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: Philippa - mamma till Therese

snåla de är på erat bb, vi fick typ med oss 5 st hem, och under tiden där får man mer om det behövs, samma med bindor till mamman.. vi kör med libero här hemma, jag tycker de har funkat bäst för Tess

2010-03-10 @ 15:16:21
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0