Presenter! :D

Åh jag älskar presenter, men vem gör inte de?
Mamma och pappa kom igår till slut haha. De va väl lite sena antar jag, men bättre sent än aldrig.
Och såklart så hade de med sig lite babystuff!



Jag verkligen älskar babysittern! Så jäkla häftig färg, äntligen nått med lite färg på haha.
Tom Jonzi gilla ju den? :o :D
Och bilden på gosedjuret är egentligen en speldosa :) Man drar i svansen så kommer de myyyssång.
Skön musik och inte bara PLING PLING PLING, såna hatar jag!
Så VI tackar så mycket för de underbara presenterna mor och far! :D

Igår va bebisen helt vild där inne, kändes helt sjukt. Samma sak imorse, jag undra va de va frågan om haha.
kanske va fest därinne?
Mamma och pappa stanna till en stund eftersom jag ändå va ensam hemma.
Mamma och jag kolla på solsidan på internet, för hon missa de i fredags haha, så jäkla skojjigt program!

Idag ska jag nu strax ta en dusch och i eftermiddag ska vi på föräldragruppen igen. Får se hur "roligt" de är denna gång. Och resten av dagen återstår att se vad som händer. Laga mat, sen ska Jonzi på träning...

Aja bäst att ta den där duschen nu!
Ciao!




Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

det var ju inte farligt :) du kommer rasa i vikt när du ammar om du ska amma vill säga? =)

enormt söt babysitter.



då kan du ju köra igång när den kommit, då slipper du krånglet att lämna bort den. :)

kramar.

2010-03-04 @ 15:39:42
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Jättefin babysitter! Diggar färgen :)

2010-03-14 @ 22:19:10
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0