Sköööönt!

Tycker ni som jag??? De är stråååålande väder!
5 plusgrader i skuggan! Nu fattas bara att snön ska försvinna också :D Vårväder på G!

Jag kom precis hem från mvc och af. Var först på af för o hämta lite nya papper som ska skickas in, sen drog jag ner till mvc som ligger i samma  hus :D Slippa gå långt iaf haha.
Satt i väntrummet och då  kommer en tjej och sätter sig vid andra änden av rummet... Tröga som vi båda var så såg vi inte vem de va... Haha. Jo de va ju min kusin! Jag såg de efter ett tag, och garva lite. Hon va trött på o va gravid nu sa hon. Och de förstår jag med tanke på att hon gått över tiden en vecka nu :/

Iaf, idag skulle jag ju bara till mvc för o mäta magen igen. Kom till min BM och började mäta...
Spännande...Nervöst...
Bm sa : Hur mätte jag förra gången egentligen??
Jag: Eh vadårå?
Bm: Sist hade du sf-mått 29 och idag har du sf-mått 32! och de va inte ens en vecka sen du var här sist. haha

Alltså hade nog bebisen lagt sig lite dumt när jag va där sist. Så nu är jag lättad! Jag hade en dröm inatt om att bebisen krympt tillomed! usch de får h*n inte! Men de va skönt o veta så nu kan man sluta oroa sig för de.

Efteråt drog jag till Lindex för o kolla på en ny amningsbh. Den jag har nu är de ju byglar på sidan och de är ju inte så bra, iaf inte i början.


Den här va den finaste de hade, de andra såg ju ut som en påse skidskor...
Inga byglar i den här heller. 179 kr. Inte så farligt. Så får se om jag köper den eller ej.

Sen hitta jag såklart massa massa fina bebiskläder. Jag ska faktiskt ner nån dag o köpa lite... Kan inte hålla mig.

ÅHHHHH! En sak som jag MÅSTE skriva om haha.
När jag varit på lindex så gick jag till busshållsplatsen för jag fick så mkt sammandragningar.
Skönt o sätta sig på en bänk tänkte jag. Satt en tant på bänken och jag satt mig på andra sidan bänken.
Efter nån minut kommer ( ursäkta mitt språk) en väldigt tjock/bred kvinna i 45årsåldern och tränger sig emellan mig och tanten på bänken.

2 minuter senare kommer en gammal gubbe typ 75 år. Då ställer sig den tjocka kvinnan upp o säger att han får ta hennes plats ( väldigt snällt av henne faktiskt) men vad gör hon då? Jo hon PUTTAR mer el mindre bort mig från bänken så jag får STÅ?! Tack så mkt kärring! Trodde folk la hänsyn till höggravida kvinnor, men ICKE! Hade ju varit en annan sak om hon också va gammal, men de va hon ju inte.

Aja, nu ska jag visst iväg igen :) Ska hänka på Tony till Lager 157 en kortis.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Äwiiis gravid i v. 35

hahaha, låter lite roligt bara när du skriver om den tjocka tanten osv :P



jepp, tio kilo ! hur najs som helst =) okej ja då äre säkert det då, vad jobbigt :/ jag ha börjat få det nu först runt v. 32 tror ja eländet började..



tack förresten nu har man ju en snygg bh som ja ska spana efter, den var snygg å söt ju : ) hoppas den finns kvar å att den är skön !



å ja, strålande väder, men otroligt skiftande hehe : ) nu ser ja vi har sol här igen å haft det ett tag : p vart ju snöstorm eller va man ska kalla det för inte så länge sen..



2010-03-08 @ 15:10:06
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Äwiiis gravid i v. 35

ne dom har ju inte alls något bra utbud med fina amningsbhar, dom flesta är rätt tantiga om jag får säga det..

jo du ja håller med, det är ganska irriterad å ibland näre gör ont känne rman sig tamejfan som en gnällande pensionär (för ja kan knappt låta bli å gnälla haha).

haha okej, ja man blir väl som gravid antingen virrig eller senil, ja e nog lite av varje .

2010-03-08 @ 18:34:58
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Äwiiis gravid i v. 35

haha mmm ja jag har tänkt i samma banor.. svårt det där !

Man vill ju säkerligen inte precis ta å visa magen som lär likna ett dragspel åt allt å alla sen så fort det ska ammas.. Så teshirt är då uteslutet,haha.



ja duu, "stackars" våra karlar ;)

2010-03-08 @ 20:00:52
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Äwiiis gravid i v. 35

helt sant, haha.. å de e ju inte dom som ska ligga å föda heller sen, ne nog ska dom bara vara tyst å stå ut med oss gravida gnällgummor hihi.

2010-03-08 @ 22:22:26
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 35 <3

Härlig blogg!!

Fin den bhn var!! tycker dom flesta är så fula!! hihi!

2010-03-14 @ 21:55:37
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0