Solig fredag säger vi JA till.

Hej fredag! Du är varmt välkommen likaså solen.
Jag sitter här redo för att strax gå till bussen, som jag ska ta ner till stan.
Ska träffa Ema och Minna för o gå runt lite, samt kolla efter en present till Jonzi tills han fyller år.

Ema och Minna skulle äta på Kina också, men de står jag över. Först o främst för att vi inte ska äta ute så mkt nu som vi gjort tidigare och för att jag inte är så förtjust i Kinamat. SKITGOTT om man äter de typ 3 ggr om året, och de har jag redan gjort haha. Jag tröttnar snabbt på den maten. Den är för mäktig helt enkelt.

Iaf, efter stan vet jag inte riktigt va vi ska hitta på. Kanske drar hem till nån av tjejerna och hittar på hyss.
Ska iaf hem rätt skapligt för jag och Jonzi ska göra lite god mat ikväll :) Jag tror jag ska ha laxfilé iaf! Mumms!

Igår va vi på föräldragruppen för andra gången, de va... Sådär...
Känns inte som om de hjälper mig nått ? :S De enda som jag tyckte va bra var att man fatta lite mer om smärtlindringen nu. Fast jag har fortfarande inte ändrat mig för va jag vill ta för nått. Jag har hela tiden sagt att jag vill ha EDA (om de behövs) och lustgas. Och kan tänka mig TENS också. Men inget annat. SJälvklart massage och så då.
Så de är bara en gång kvar, då ska vi prata om amningen. De är väl de jag hoppats mest på att få lära mig av.
Är ju lite oklart med allt... Haha vi fick sitta och lyssna på en avslappningskiva igår, i 20 MINUTER! Man skulle blunda också. Och när man är ca 16 pers i ett rum så kan man bara inte koncentrera sig. Så jag satt mest och kolla på alla andra haha. Jonzi han blunda faktiskt. Men han sa att de inte hjälpte ett skit. Jag blev bara trött. Och trött vill jag ju inte bli när jag ska trycka ut en hel "MELON"!

Nähe, klockan börjar dra ihop sig så de är väl bäst att ge sig iväg så man inte missar bussen.
Ha en bra fredag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0