This is the part when your pants goes brown!

Hemma efter en dag på stan och storhandling!
Drog ner till stan vid 12 tiden för o träffa Minna och Ema en stund. Köpte mig ett par tights eftersom mina andra hade blivit hål i :(



Look of today!

Efter en kort runda på stan drog vi till café kannan för o ta en fika.
tonfiskbaguett mumms.


Haha charmiga bilder ofc! Vi satt iaf där ett par timmar och bara snacka strunt som vanligt.
Till slut bestämde vi oss för att dra vidare. Jag hade ju lite andra ärenden att ta tag i också.
Fixa lite saker till Jonzis födelsedag imorn. Får hoppas han blir glad, eftersom imorn blir de ju inget direkt firande med tanke på hur han jobbar. De "riktiga" firandet får bli på lördag.

Iaf, när vi var klara på stan drog vi vidare hemmåt. Jag skulle ju egentligen ha tagit bussen hem för att Jonzi skulle hämta mig, men pigg och alert som jag var idag så gick jag tills hans jobb ist. Där påbörjade storhandlandet ( Willys för er som inte vet vart han jobbar). Och Gosh va vi handla idag. Hade ju ingenting hemma så de blev påfyllning!

Vi gick tillomed i affären så länge att både han och jag fick ont i fötterna. Gissa om de va skönt att komma hem.
Jag tyckte iaf vi handla mycket. Köpte blöjor idag med. Ville inte köpa fler än ett paket ifall vi av nån anledning skulle behöva byta dem. De kanske inte passar alls. Storlektsmässigt och så.
Nu väntar jag bara på att Andra Avenyn ska börja. Snabb som dagen har gått så närmar den sitt slut.
Vi hörs!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tony

Jo det är väl klart jag kommer sakna västervik och allt människor :P jag har ju inga problem med staden som så. Det är bara det att jag är sugen på förändring och om jag kommer in i Gamleby har jag iaf. tillgång till så mycket jag vill ha nu, det är det allt handlar om!

2010-03-24 @ 20:28:51
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Tony

Och btw blev jag sjukt hungrig nu när jag såg baguettebilderna från kannan xD åååh va gott!!!

2010-03-24 @ 20:52:37
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Minna THE BOSS!!!!!!!!!!

DUM DU ÄR, LÄGGER UPP DEN FULA KINESBILDEN PÅ MIG haha xD

2010-03-24 @ 22:47:11
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

haha ja, det sa dem om kevin också, men han vart normal stor och inte stor och jag var ändå väldigt väldigt stor med honom om jag tänker efter.

tror det är så att dem med små magar känner man bebisen i nästan minsta detalj när man klämmer.

jag kan känna vår dotter klart och tydligt när jag klämmer själv. :)



kramis.

2010-03-25 @ 08:49:31
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 37 ♥

Fina bilder!! jag ska ta reda på om det finns någon hemsida!! kramar

2010-03-26 @ 18:59:45
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0