what u discover!

Im back again! Kände för ett inlägg för jag är uttråkad till tusen.
De blev en ganska kort visit på stan idag. Jag trodde vi skulle hänga efter att de ätit men de skulle vi tydligen inte så de va ganska onödigt för mig att ens åka ner till stan.


Men ett påskägg fick jag iaf med mig hem. Och vem gav jag de till? JonziÄlskling såklart!
Han blev hur glad som helst. Han gillar att bli lite bortskämd den lille pojken.
Jag vet, de är inte påsk än men när Jonzi kom hem från jobbet så såg han så nere och sliten ut så han behövde allt cheeras upp lite :) Jag skulle visst också få ett påskägg fast inte förens på fredag :D




Jahopp nu har Virus hittat en plats i barnvagnen också. Damn!
Förut passa jag på att sterilisera napparna och flaskan också... Nu då? haha. Ge mig nått att göra.
Har lagat mat, tvättat o allt redan. På fredag när Jonzi är hemma så ska vi faktiskt göra iordning lite på uteplatsen.
Hoppas bara de blir bra väder. Och imorn ska jag försöka få med mig Thess till Lager 157 eftersom de skulle ha en massa rea! Får se om hon är sugen. Undrar hur många påskkärringar som kommer imorn?



Haha, bild på magen som jag tog inatt. Om ni inte ser så är de min armbåge som är ovanför magen.
Tyckte den va lite fräään sådär hihi!
Nähepp. Dags att korta av? Japp.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

haha ja magen ser då rolig ut som skugga :)

tack vännen! ja hon kommer när hon kommer. sonen tar min tid. :) dagarna rinner iväg.

hur känns det för dig?

kram

2010-04-01 @ 07:40:54
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

vilken vecka är du i?

hehe ja , men det blir lätt segt med första barnet. :)

har du fått några förvärkar osv nudå?

kramis.

2010-04-01 @ 11:42:32
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej och Glad påsk. Tack för tipset. Köpte enbart nagelsax och fil i nödfall. Vet att naglarna på bebisarna är så mjuka att man kan ta bort de med sina egna fingrar. Men man kunde liksom inte hålla sig borta :)

hur ser påsken ut för er?

2010-04-01 @ 12:37:28
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: caroline- gravid vecka 30

cool bild =) jag är inte heller nevös, längtar mest nu. Vill bli av med magen,så hur den väljer att komma ut spelar ingen roll,3 bara den kommer snart =) Det blir nog lustgas och epidral för min del. Men som sagt, jag tar det som det kommer, hoppas jag får lika bra förlossning som min mamma haft med mig och min syster. Det har gått så fort så hon har inte hunnit med bedövningar och annat. du då? Hur vill du ha det? Hoppas du ahr en skön påsk. Kram

2010-04-02 @ 09:30:39
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Janni gravid i vecka 38 <3

Så fin bild :)

Glad påsk!

2010-04-03 @ 18:24:03
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0