Äntligen framkallat bilderna...

Vilken tid det tog att ladda upp alla bilder för framkallningen. Men nu är det klart iaf.
Helgen är "klar" den också. Att det ska gå så snabbt när man har roligt.

Igår var vi som sagt hos Jonas och Anna, så här kommer en bildbomb.
( klicka för större format)
Leon trivs i farbror Jonas famn hehe. Var ju hur varmt som helst ute också. Mmm va skönt!
Anna hade bakat en blåbärspaj som var uppskattad. Inte varje dag man äter de.

Far och son <3
" Han måste få känna på gräset" :)



Stackars lilla plutten fick solen mitt i ögonen. Han fick inte va ute länge i solen för det blev fööör varmt.
Som tur var så stod barnvagnen så mycket i skuggan att den va sval.

Efter att vi varit hos Anna och Jonas stjusa vi hem Leons farmor sen drog vi ner till Donken och åt mat.
De har ju börjat med nya glas när man köper en plusmeny, självklart tog både jag och Jonzi en sådan.

Drack "monsterdricka" då blir man ju sådär roligt blå på tungan.
Satt ute på uteplatsen och spelade kort på kvällen. Myggorna har börjat komma märkte vi också så det var inte länge vi satt ute.

På kvällen kolla vi på filmen Triangle som SÖG BIG TIME. Usch va dålig och seg den va... Inte att rekomenderas.
idag har vi varit och köpt lite blommor och mat. Tagit det lugnt också.
Snart ska jag faktiskt ta mig ett träningspass som jag faktiskt längtat efter haha. Haft en bra helg iaf, hoppas ni också haft de!

Ciaoooo! (jag är inte SÅÅÅ blek som på bilden haha)

Kommentarer
Postat av: minna

HAHA jag såg triangle för några månader sen o fyfan va den SÖG, bland dom konstigaste filmerna jag sett :D

2010-05-23 @ 19:15:15
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: janni - nybliven mamma <3

Härliga bilder på er!! hoppas allt är bra med er! kramar

2010-05-25 @ 11:48:53
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0