Bilderna har kommit!

Jag har suttit med korten som jag framkallat hela eftermiddagen. Tar tid alltså, men nöjd blev jag :D
Dock så fick jag inte alla korten idag, de korten som jag förstorade kommer nog förhoppningsvis imorn.

Resultatet: (klicka för större format)



Det blåa albumet var jag och köpte idag på Jysk när jag tog mig en promenad.
Mycket nöjd måste jag säga att jag är. Har klistrat in Leons och mitt "armband" från BB i hans album också, och graviditetstesten ( stickor) som jag faktiskt sparat.

Mina knep verkar funka för Leons sömn. Gick bra inatt också. Dock så var han klarvaken kl 6 imorse och ville INTE somna om. Så det var bara att gå upp. La mig med Leon på mitt bröst i soffan och kolla på tv, rätt som det är så somnar han, självklart passar jag på att sova jag med. Så jag fick sova lite till trots allt.

Både igår och i förrgår ( hänt fler ggr) så har Leon GALLSKRIKIT när jag ammat honom, händer bara på kvällarna vid tiden 7-9. Så jag börjar undra om min mjölk kanske inte är lika tjock då som på dagarna. Och då blir han kanske sur? Inte roligt då man vet att klockan snart är 7 och framåt haha. Får se hur han är ikv.



haha, vilken min. Ser både arg och förvånad ut.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

söta leon :D jodå med oss är det toppen, var och tittade lite på tapeter till nya huset i dag ;)

2010-05-27 @ 18:08:54
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

gud vad vackert =) . hur gammal är grabben nu?



sv : vi mår bara bra nu jämfört med innan, tjejen har fortfarade magproblem och grabben har problem där nere.

hur mår ni?



javisst ! det kan få hela världen att le. :)

kram

2010-05-27 @ 20:30:32
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

kan medela att mjölken blir tunnare på kvällen. =)

2010-05-27 @ 20:31:06
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0