Can´t take my eyes of you two... <3

Hemkommen från en dag hos mor och far. Blev lite mat, fika, promenad och mys!
Dock så får ju vädret en att bli på så tråkigt humör, man blir nere och seg.

Kom iaf till mamma och pappa runt 3 tiden, då blev de goooo mat. Efter maten tog vi en promenad med hela familjen - mamma, pappa, bror, Jonzi, 2 hundar, jag och Leon. Mamma hade paxat barnvagnen hihi.


Mormor och Leon <3


aaaw va gulligt! Mamma blev ju tillomed ledsen i ögat när vi åkte därifrån. En riktig mormor de haha.
Men jag förstår henne såklart.

Nu efter att vi kommit hem så har Leon fått sitt bad som han såå längtat efter.
Han älskar att bada, det är en sak som är säker.


Haha Nakenfis! Han fick ligga och lufta lite på golvet på sin skötbädd.
Så söööt när han sträcker ut armarna sådär. Tror att han ska falla ner eller nått stackarn.

Nu ligger hans pappa och han i sovrummet och myser under täcket samtidigt som de tittar på ishockeyn.
Jag själv sitter i tvrummet med en milkshake och tar det lugnt. Lite "egentid" måste man ju få ta också.
Dock så känner jag redan att jag saknar både Leon och hans far, kanske smyger in och myser lite jag med senare.

NU tv! :D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0