Fredagsmys <3

Äntligen Fredag! Men va snabbt veckan har gått eller hur?
Hade nyss finbesök av Ottilia som man inte träffat på väldigt länge. De va trevligt och hon mös med Leon.
Om en timma slutar älskling jobbet, då ska vi åka och handla nått gott att äta.

Igår var vi på bvc, och jag fick bli stolt än en gång! Nu väger han 4290 gram och är 53.5 cm lång.
Han har gått upp ett helt kilo sen vi kom hem från BB! Liten tjockis! hihi.
Sen träffa jag Minna, vi tog en fika på donken vilket också var trevligt (: sen drog vi till willys, Minna skulle handla och jag skulle möta Jonzi. Sen hände de inte så mycket mer igår. Tog det mest lugnt.



Tänkte att jag skulle framkalla lite bilder snart också. Ska ta lite bilder i helgen också, så nästa vecka ska jag nog framkalla en del. Leta igår efter en såndär bok till Leon också "mitt första år" men jag hitta ingen fin ):

Nu ska jag mysa och busa med Leon som är klarvaken! :D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0