jag gråter... men slutar när jag lägger mig på mammas bröst

Leon plutten är bara för söt! Han gnäller/gråter lite tills jag tar upp honom och lägger honom på bröstet, då slutar han direkt. Han verkligen älskar att ligga där.



Mammas älskling! <3

Jag har faktiskt varit ganska duktig idag också. Mer disk stod i köket, så det var bara att ställa sig och diska efter frukosten. Sen har jag vikt en jädra massa tvätt sen igår, och så la jag in en maskin till.
Plockat upp i hela lägenheten, vilket tog längre tid än jag trott.
Enda kvar på shemat för idag är matlagning och sen en promenad ikv.

Blöjbyten och amning har det ju förekommit en del ggr idag också.
Jag tror att Leon kommer bli en morgonmänniska! För varje morgon är han hur pigg som helst när man själv ligger halvdöd och bara vill sova.  Och det är först från kl 4, då börjar han bli lite pigg, men efter klockan 7 då vill han verkligen inte sova mer.

Jag måste verkligen lägga mig tidigare om kvällarna har jag kommit fram till. Har inte somnat en enda gång innan kl 12 och då ger jag Leon mat ungefär 3 ggr per natt. Och får inte sova så länge heller. Sover INGET mitt på dagarna heller, vilket man kanske borde. Man borde passa på att ta sig en liten tupplur medans bebisen sover.

Leon ligger nu och sover, gnyr till lite ibland hihi. Tänkte lägga mig brevid honom och mysa lite innan pappa kommer hem.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0