Kvällsinlägg

Har tråkigt så jag gör ett kvällsinlägg...
Sitter i tvrummet och kollar på Roast på berns, men ikv var de inte lika kul som de brukar så jag orkar knappt titta.
Leon och Älskling ligger i sovrummet och kollar på ishockey igen.

Idag har jag ändå varit ganska duktig tycker jag. Börja dagen med att byta sängkläder, ska bli skönt att lägga sig sen hihi. Sen har jag dammsugit, tvättat, lagat mat och tagit hand om lilla Leon såklart. skulle ha diskat nu ikv men så dök en massa bra program på tv upp så disken får vänta tills imorgon.

Skulle ju ha gått ut och gått idag, men jag hade verkligen ingen lust. Rocka lite med rockringen förut haha. De är sktibra träning för magen ju!
Men en promenad blir det imorgon, det LOVAR jag. Om de inte är störtregn då såklart. Men måste gå till affären och köpa lite småsaker. Blir en heldag ensam imorgon då Jonzi jobbar till 22.15 igen. Buhu. Hela helgen ska han jobba också... Roligt...

Jaja, nu kom mina älsklingar hit för de sakna mig :D Ska kela lite, sen ge Leon mat sen får de bli sovdags!


Ciao och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ema

det där med rockring ska jag fan testa! hör av dig om du vill ta en promenad imorgon förmiddag vetja :) jag har ändå inget för mig fram till 16.00.

2010-05-10 @ 22:25:23
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: minna

roast på berns va ju fan astråkigt idag bläää!!! va gullig leon är på bilden!!!

2010-05-10 @ 23:11:58
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0