Långpromenad i vårvädret :)

Hemkommen från en skön promenad med Minna. Varit ute och gått i 2 timmar och en kvart idag!
Duktigt av mig tycker jag. Och så är det ju så mycket roligare att promenera med en kompis än att gå ensam.

Leon sov under hela promenaden, titta upp några ggr men somna om lika snabbt.
När vi kom hem var det dags för att ge Leon mat, sen var det dags för mig att äta.
Så jag har precis ätit mat, blev nudlar med wokgryta. Diskade under tiden som maten lagades, så enda disken som finns nu är från maten. Skööönt. Men den disken får faktiskt vänta.

Ensam hela dagen idag också, Jonzi jobbar ända till kl halv 11 :( Konstigt nog så saknar jag honom redan, trots att det bara var några timmar sen han åkte.
Ett tips till nyblivna föräldrar! Glöm inte varandra när bebisen kommit, lätt att det blir så. Bebisen tar ju upp mycket av ens energi. Men man får ge varandra energi också. Jag är så glad över att vi inte "glömt" varandra, Jag märker faktiskt ingen skillnad på förhållandet sen efter att Leon kommit. Jo lite skillnad men bara till det bättre.

Och kommentaren "det kommer" är jag rätt trött på att få höra. Kommer de så kommer de.
Men att gå o säga det hela tiden gör det ju inte bättre, då blir man ju inställd på att det kanske "kommer", så blir det så automatiskt när de egentligen inte behövt bli så.

Aja... Ikv är det ju sista avsnittet av andra avenyn buhuhu. Så jag köpte mig faktiskt en ben and jerrys som jag ska smaska på. Lilla Leon ska ligga hos mig och mysa i sängen. Finns inget bättre än att ha en goluktande mysig bebis i famnen och sin sambo brevid sig! Ibland kan jag inte sluta tänka på hur bra man egentligen har de :D
Lycka!

Top model väntar!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jessika

jo jag fick sj den 16 så jag håller koll :)

2010-05-05 @ 17:52:01
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0