Regn och rusk

Usch vilket hemskt väder det är ute!
Har suttit inne hela dagen lång, inte velat gå ut i detta väder. Hade ju varit skönt med en promenad om vädret hade tillåtit men de sket sig som sagt.

Precis tagit mig en dusch och det var skönt vill jag lova. Under tiden satt Jonzi och Leon i tvrummet och spela tv spel.


Pojkarna i mitt liv + Virus (katten som inte är med på bild) haha.
Vad skulle jag göra utan er? Usch, vill inte ens tänka tanken ju!

Imorn ska vi till Leons mormor och morfar för att äta lite söndagsmat.
Skulle ju egentligen ha åkt dit idag och grilla, men vädret blev ju som de blev...

Inatt var det underbart! Leon vakna bara en gång för att äta. Sen några ggr på morgonen så det blev en sovmorgon till kl halv 11! Han sover nu i sin egna säng också. Har han gjort nu de senaste dagarna. Skönt, men saknar ju att ha honom brevid mig också :( Fast när de blir morgon brukar jag lägga honom hos mig så vi hinner mysa innan det är dags att gå upp (:

Nää nu ska jag kolla in vad tvn erbjuder för kvällen.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0