Snart är det sommar!

Äntligen varmt och skönt ute! Som jag har längtat.
Dock så märktes det hur svårt det är med kläder och bebisar när det är varmt ute.
För varmt? för kallt?



This is my date for the evening <3 Huuur gulligt som helst ju.

Dagen spenderades med Minna. Vi möttes upp vid halv 3, sen gick vi en promenad.
Det var verkligen sjukt varmt ute idag med tanke på hur vädret varit innan.
Men jag klagar absolut inte! Flera varma dagar ser jag fram emot.



Satt oss nere vid hamnen och det syns att det är soligt för jag kan knappt kolla in i kameran haha.
Kämpade för att inte se ut som en kines haha.

Sen drog vi till Willys där vi köpte oss varsin baguett till mat, sen vidare hem till Minna.
Leon fick mat och likaså fick vi. Satt och prata gamla minnen, bebisar och framtiden :D
Jag drog mig hemmåt efter några timmar. Det är ju en bra bit att gå hehe.

Så jag har varit duktig idag också! Gått ungefär 1 mil skulle jag tro...
Jag har träningsvärk från igår också, men inte på de stället som jag vill ha på.
Har träningsvärk i bröstet pga en övning jag gjorde igår som mest var för biceps men som tog mer på bröstet...
Aja. Med en söt liten gnällig grabb i knät så är det lite svårt att skriva med en hand...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

För söt! =)

jaha ajdå. :( kram

2010-05-21 @ 07:51:19
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: janni - nybliven mamma <3

härligt med sommmar :) hihi ja det är så olika, Emilia äter massor åt gången och håller sig länge på det :)

kramar

2010-05-21 @ 11:38:42
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0