Sov nu älskling <3

Lille Leon vill INTE sova. Han har varit vaken nästan hela dagen!
Endast sovit korta stunder, kanske 10 minuter.

Idag har iaf jag och Leon varit ensamma. Först tog jag tag i helvetesdisken, sen var det matdags för Leon.
När han ätit tog vi oss en promenad han och jag. Gick och kolla efter en pyjamas eftersom han REDAN växt ur st 50. Men jag hitta ingen, så vi fortsatte till Kvantum.

Jag har haft fullt upp idag också. När vi kom hem var det dags för mat till Leon igen.
Sen passa jag på att laga mat till mig själv. Sen blev de en dusch...
Har "tagit hand" om mig själv lite idag. Först en färgning för ögonbrynen, sen en fransk manikyr.
Enda som fattades var en hårfärgning. Rakat benen idag också. Skulle ju kunna tro att jag ska iväg :P



Resultatet:




Helt ok faktiskt. Och det är INTE lösnaglar. Har fått den frågan förut...
Måste färga håret nån dag också. Då är "allt" gjort. Ska ju göra mig "fin" om bara 3 veckor också wiieee...
Nähe snart kommer älskling hem så jag ska dra mig från datorn.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: janni - nybliven mamma <3

oo vad fint det blev!!

Hur mår ni? går allt bra med lillkillen?

Jag har så ont i bröstet men det börjar ge med sig nu!! kramar

2010-05-13 @ 15:48:43
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

hur lyckas du få dem så perfekta?? :O kram

2010-05-14 @ 11:07:07
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0