AJA BAJA SOCKERMAJA

Nu har Leon ätit lunch och snart ska jag äta min. Måste bara bli hungrig först...
lekt lite med lillskiten.



Hihi och en droppe dreggel på hakan <3



Stolt pojke



Åh min son, du gör mig så glad! Älskar dig! <3

Fick ett avi på posten förut, ett till paket att hämta ut WIIEE! Hämtar det sen.
Ska få ett till paket i veckan, hoppas jag får det imorgon :)



Tänkte även börja slå in lite julklappar, kom till 2 st sen tog pappret slut :(
Och jag som har MASSOR av julklappar att slå in. Aja, får köpa julpapper någon dag.
har heller inget julsnöre eller "lappar".

På fredag ska jag först till ÖF med Ida, sen ska vi gå på stan lite. DÅ ska jag passa på att köpa julklappar till älskling, för då är han ju i katrineholm!
Sen ska jag träffa Minna, handla gotti till kvällen. När vi kommer hem ska vi äta tacos och jul"pynta" hemmet lite.
På kvällen blir det idol, film och Mys!

Nu hungrig. LUNCH!


Kommentarer
Postat av: Minna

ska bli myyyyys på fredaG :D

2010-11-24 @ 13:58:59
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: yohanna

nej då e d ju inte flaskorna... testa mild havrevälling, och blanda med majsvällingen, det blir lite mildare då, men va säger bvc? det är ju inte så himla lätt att veta vad man ska/kan göra... pumpa ur bröstmjölk och ge ur flaska på nätterna för att se om han verkligen är hungrig lr om han bara vill ha myset?

2010-11-24 @ 16:45:06
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag älskar bilden i mitten, så goooo! :D

Synd att inte jag var hemma så jag också kunde vart där, då hade man ju äntligen fått se charmtrollet (:



Hoppas allt är bra!

2010-11-26 @ 00:06:45
URL: http://anniematilda.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0