Dag 03 – Mina föräldrar

Ska blogga senare ikv om dagen.

Okej, vart ska jag börja? Jag tänker nog inte skriva så ingående eftersom jag inte vet hur mkt de vill att jag skiver.
Men såhär ligger det till:
Min mamma heter Ann och är VÄRDLENS BÄSTA MAMMA! Hon och jag är helt ärligt som bästa kompisar.
Vi pratar om allt och jag vet att jag kan komma till henne när det är något.

Min mamma är en sån mamma som bryr sig om alla! Hon sätter alla framför sig själv.
Bara alla andra är glada och mår bra så gör hon det också.
Hon ställer alltid upp, i vått och tort. Världens bästa mamma och mormor!

Min pappa heter Åke och även han är världens bästa pappa!
Kan det vara så att jag är pappas flicka? Jo då, mycket i mina yngre dagar så var det så.
Bråka jag med mamma, gick jag till pappa haha. Han kan vara lite blyg men när man lär känna honom kan han vara en riktig pajas haha. Familjens clown? Haha. Han är också en jättebra morfar!

Mamma och Pappa är fortfarande gifta, har varit de i 25 år nu. De bor i ett hus ( i skogen). Har hästar, hundar och katter. De är som jag, djurälskare. Jag har fått en bra uppfostran så de har lyckats bra med mig tycker jag HA!



Mamma pappa och Leon på bilden <3

Kommentarer
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

All right, aldrig hört faktiskt :/

hur gör ni på natten då när han blir hungrig eventuellt om du slutat amma?

kram

2010-11-17 @ 19:18:13
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

all right. ja det är upp till var och en :) finns det en anledning till varför du inte vill börja me välling som är oerhört nyttigt , bättre en ersättning.

kram

2010-11-18 @ 10:58:58
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: varför skriver du ens en sån kommentar? du kan ju inte bara gissa dig till vad det handlar om liksom. och hur kan du veta att jag inte redan har försökt utan resultat, när jag skriver klart och tydligt att jag ger upp? och jag skriver inte "det" som du säger hela tiden, för då antar du nog bara att du vet vad jag skriver om. om du vill veta nåt så kan du ju fråga mig istället, för nu missförstår nog du lite igen. så när du läst det här kan ju ringa eller smsa!

2010-11-18 @ 15:07:21
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

all right! nae bebisar blir ju kräsna när dom ammar oftast. min grabb har alltid varit flaskbarn och tagit allting , min tjej har varit ett amningsbarn och varit jätte kräsen mot speciellt flaska och vissa maträtter. så det där det är väldigt individuellt. många av mina vänners ammningsbarn är jätte kräsna i sånt.



nästa barn hoppas jag blir lugnare en vad pixie är i allt. :)

kram

2010-11-18 @ 15:24:00
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Laila

åå så söt =)

2010-11-18 @ 20:55:07
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0