Dont you worry about a thing

Imorse gick vi upp tidigt för vi skulle till ÖF.
Väl där träffa vi Ida, Millan och Jennifer med deras godingar till barn.

Finns en mamma där som jag INTE TÅL! Va kan hon va, 35 +?
Sist vi va på ÖFSLOG hennes unge Leon i huvudet och då sa jag " Namen, så får man väl inte göra?"
Då frågade mamman vad som hänt och jag sa som det var.
Hon sa HÖGT " Nä så får man inte göra mot den lilla FLICKAN".
DÅ sa jag, nä det är en pojke...
Och hon sa igen " nä så får man inte gör mot den lilla FLICKAN" Och de sa hon BARA för o provocera???

Jag ignorera det men idag så fortsatte hon vara störig.
Jag skulle flytta in Leon mellan 2 bord ( han satt i en matstol) och HON satt mitt mellan de 2 borden så jag bad henne snällt att flytta in sig lite.
Då sa hon katigt " men du får väl LYFTA över stolen istället".

Alltså? Är hon helt dum i huvudet eller? ska jag lyfta stolen 2 meter högt i luften med Leon sittandes i den
då eller? medans hon sitter på sitt feta lata arsle???
Ja för de vore ju verkligen SMIDIGARE att lyfta honom istället för att hon flyttar in stolen sisådär 10 cm?

Jag röt iaf till " Vadå? ska jag lyfta stolen med  honom i eller? de kan jag ju inte göra!"
Till slut flytta hon sig LITE. STÖRIG!

Aja. Efter ÖF drog Ida och vi hem till oss och tog en fika.
Snacka lite och sådär. Mycket trevligt. Sen gick jag med henne en bit hem.

Dags för matlagning då...



Slängde ihop bandspagetti med en vegetarisk gryta. GOTT!
Tar 10 minuter men oj va gott det är!

NU Hells kitchen!


Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Men grrr hade blivit riktigt jävla ilsken mot den där mamman! blev ilsken bara att läsa hur hon betedde sig.



Tack =) ja det är lite roligt , men hade väl hoppats på en liten kille till faktiskt men en tjej får mer en gärna komma den också =) så länge barnet är friskt och hel. :)

kramar.

2010-11-11 @ 08:08:35
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååh, den där grytan såg smarrig ut!

Har du nått recept på den?



Fan va störande med översittarmorsor :/



Har gått upp ca 10 kg, alldeles för mkt enligt mig och min hjärna, men det kanske e normalt. Hoppas jag inte går upp för mkt denna gång bara :/

2010-11-11 @ 12:01:21
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: Emily

Men gud, vilken bitchig klimakteriekossa!

Fan vad lack jag hade blivit, hon om någon borde väl veta att man inte direkt lyfter en stol med ett barn i 2 meter upp i luften? Gawd, hade skällt ut henne efter noter!

Åh vad gott det såg ut förresten med pastan! :)

2010-11-11 @ 13:44:50
URL: http://emilykrumlinde.blog.com/
Postat av: W - ung 3barnsmamma & fotograf

ja det tycker jag du gör rätt i, sådär ska man inte behandla andra, behandla andra med rättvisa och jämnlikt om man inte har en anledning till annat.

hon beteer sig inte som 30+ det är jävligt pinsamt!



hehe ja vi får hoppas det =) ni har inte planerat syskon?

kram

2010-11-11 @ 20:12:42
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: minna

hur gör du den där grytan? :D blev sugen.

2010-11-12 @ 10:57:39
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0